Torque på TV6

Först skrattade jag i en o en halv timme o nu har jag gråtit i nån minut, för att jag såg på komedin överhuvudtaget =(

Kewlt.
Hoppas att de följer upp med "Megaforce":
[YOUTUBE-ID]n6X15hCn1xc[/YOUTUBE-ID]

Gärna med samtliga avsnitt av "Street Hawk" också:
[YOUTUBE-ID]kFH6MTkQrZk[/YOUTUBE-ID]
Toppa med "CHIPS" och jag får spontanutlösning:
[YOUTUBE-ID]BSzEmPEnYxo[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Hahahahaha oww shit! Den här filmen gjorde verkligen min kväll :D
Inte vågat se den tidigare av rädsla för hur dålig den skulle vara. Men de roliga var hur slut scenerna kunde toppa ens förväntningar på värdelösigtet! Satt och spekulera med polarna medans man titta, på hur de skulle balla ur i slutet...dom lyckades fan överträffa mina vildaste spekulationer!! hahaha ärligt talat, vilken film :cool:

imponerande hur man kan förnedra mc kulturen så fullständigt samt skämma ut alla mc intresserade totalt inför alla oinsatta/ointresserade. :död

Last edited:
då kommer du älska biker boyz :brynad

Fast de är ju inte riktigt i samma klass... Vill man garva så är Torque bättre, men vill man se en halvseriös film så är Biker Boyz i förhållande till Torque mycket bättre.

Men, finns det andra mc filmer (ej dokumentär) där moderna hojar finns med förutom just Torque och Biker Boyz? Några som är bättre?

vadå det finns ju bra sener ju. Jesse James har en betydelsefullt inhopp som gör hela filmen :tummenupp

Torque är en riktigt bra film om man bortser från de normer som idag
begränsar filmskapandet.
Den är underhållande, innehåller mycket action och är även realistisk.
Den är lite seg i början men mot slutet är den riktigt bra, snabba mc-jakter är alltid kul.

Självklart är betyget 5 tändstift av 5 möjliga.

Bifogat

• Namnlöst-1 kopiera.jpg
    Namnlöst-1 kopiera.jpg
    8.4 KB · Visningar: 36
*/ ?>
Back