Torkel och Nyteknik bjuder på tårta idag

Man får väl skriva här också och gratulera då! :)

Tackar så micket! Jag kan bjuda på en bild på tårtan lite senare för de som inte får möjlighet att smaka! Grattis till Tobias också!

Penguin skrev:
Grattis! Finns det tårtljus med blåröksdoft förresten?

Tror inte det men jag har testat att blanda castrol R i lampoljan till fotogenmysmyslampan på verandan, luktade finfint men övriga familjen var inte lika övertygad. :tungan

Grattis. Tur att man sitter på samma gata som Tobias så kanske man kan gå o inkassera lite tårta :)

Tänk - man blir överöst av gratulationer från massa olika människor (somliga som man inte ens har träffat) på Internet. Rätt kul, tycker jag. :)

Ni som tycker att Torkel och jag är åldringar kommer om ungefär tio år märka att det är omgivningen som är antingen obegripligt minderåriga eller lika obegripligt ålderstigna. Själv är man alltid lagom gammal.

Grattis Torkel!

Nyteknik skrev:
Tänk - man blir överöst av gratulationer från massa olika människor (somliga som man inte ens har träffat) på Internet. Rätt kul, tycker jag. :)

Ni som tycker att Torkel och jag är åldringar kommer om ungefär tio år märka att det är omgivningen som är antingen obegripligt minderåriga eller lika obegripligt ålderstigna. Själv är man alltid lagom gammal.

Grattis Torkel!
Grattis din snoris :tungan

Nyteknik skrev:

Vad är det man brukar säga "alla känner apan...." :lol

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...