Toppträffen i Skagen -07

preemer

Ny medlem
Gick med
11 Feb 2006
Hoj
ZX10rr-06, svart
Har varit i Skagen på Toppträffen några år men missade förra fast i år blir vi nog ett litet gäng, några fler härinne som ska dit? Tror det är helgen v27 eller28... Grym träff å go atmosfär utan vare sig bråk eller poliser, alla e bara mc-älskande partymänniskor...

/ Martin

Har varit i Skagen på Toppträffen några år men missade förra fast i år blir vi nog ett litet gäng, några fler härinne som ska dit? Tror det är helgen v27 eller28... Grym träff å go atmosfär utan vare sig bråk eller poliser, alla e bara mc-älskande partymänniskor...

/ Martin

Låter kul..

Finns de nån hemsida/info??

den träffen e grymm....lagom långt för oss i götet me får se om ja kan åka i år bara tror att jag har barnen den helgen :gnissla

/ Martin

What! Hur kan jag ha missat det här. Har tillbringat många sommrar där men inte lyckats se detta spektakel :huvet . Ska dit i sommar med fast vecka 30-31. Är bestman på bröllop då så jag antar att byte av datum inte är aktuellt :D . Ska dock kommas ihåg till nästa års semester.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing