Toppless på badhuset

Venj00

Ny medlem
Gick med
24 Jan 2007
Hoj
Yamaha BT1100 -04, Honda CB900F -80
Topless på badhuset

Har för mig att det fanns en tråd om detta men orka inte leta på den.

Bara bröst får som dom vill och man får nu bada toppless på badhuset i sundsvall och malmö.

Kommer antalet besökande öka i förhoppning att se bröst och kommer vi få någon lägesraport här på sporthoj?

http://www.aftonbladet.se/kvinna/article1594708.ab
aftonhoran kan ju leverera nyheter :tuttar

Last edited:
Undra vad som händer om någon kille får stånd pga detta? Då blir det väl sexuella trakasserier.

Härligt, jag har köpt årskort på ståplatsläktaren på äventyrsbadet!

ME TÄNK HEMSKHETERNA SOM KAN SKE. Gamla tanter med fallfrukt å diverse vedervärdiga saker.

Ädit. Fast visst jag är för det:hihi

ME TÄNK HEMSKHETERNA SOM KAN SKE. Gamla tanter med fallfrukt å diverse vedervärdiga saker.

"Det är okej att bada topless om inga andra tar anstöt av det", säger Håkan Axelsson :fakta

Om man vill bada utan byxor då ? Är det OK ? (för att förhindra "sexualiseringen av manskroppen i samhället" eller så :va ) :D

Finns det på något sätt en endaste möjlighet att det skulle förekomma ens En toppless brud som är snygg?

Det kommer att sluta i katastrof då vissa kommer att rulla skinn i lokalen.

Jag kan blunda för rätt många skogaholmslimpor om jag får titta på ett par schyssta semlor emellanåt.

Jag kan blunda för rätt många skogaholmslimpor om jag får titta på ett par schyssta semlor emellanåt.

De blir citat på den där:D
Men sen kan man fråga sig hur blir de om man tar kårt där inne. Å " råkar" få me sig nårra meloner. Anses det kränkande att lägga ut sånna på nätet lr?.

Om man vill bada utan byxor då ? Är det OK ? (för att förhindra "sexualiseringen av manskroppen i samhället" eller så :va ) :D

Glöm det broder! Det var toppless i tråden, inte bottless... :)

Toppless stavas f.ö topless b.t.w trådskaparen

Feminister är helt otroliga!
Först gapar dom som besatta så fort det blir lite underklädesreklam på reklampelarna, det är ju rent förjävligt att visa halvnakna tjejer.
Sen nästa dag så ska det minsann vara tuttar överallt för att det då är kvinnans rätt att visa sina bröst.
Jag är nog bara förvirrad som vanligt, men hur kan någon tycka att det är kvinnoförtryck att behöva använda bikiniöverdel:confused:

Jag är nog bara förvirrad som vanligt, men hur kan någon tycka att det är kvinnoförtryck att behöva använda bikiniöverdel:confused:

Jag skiter i vilket faktiskt.
Jag har genomlevt "topless" som strandmode, och ärligt talat så tröttnar man rätt fort på att spana efter semlorna i havet av skogaholmslimpor.
Visst lägger man märke till godsakerna, men det gör man ju även om dom har hel baddräkt.

Det är ju inte hur mycket bar hud som syns, eller bröstvårtan i sig som är iögonfallande, det är ju mer storlek/form/placering man reagerar på, och sånt går ju att trolla med om man har överdelen på.

EDIT, Jag tillhör dessutom minoriteten av män som föredrar små/normalstora bröst framför gigantiska silikonkassar.

Last edited:
"bla bla bla bidrar till den fortsatta sexualiseringen av kvinnobröst..."

och detta skulle vara "fel" eller? Varför skulle någon vilja göra kvinnokroppen mindre sexuell? :va

/Mini (som inte längre kallar sig feminist p.g.a. den socialt stigmatiserade bilden av feminster som håriga, radikala manshatare. Numera självutnämd ekvivalist)

Jo! Men det är det! :mattias
Tro mig - i detta fallet är jag en sann feminist!

*hötter med näven* Befria br.. kvinnorna! ;)

Tror med detta handlar om att "mehh, dom får ju bada i bar överkropp", alltså att om dom får göra det varför ska inte vi få göra det. Om man kan kalla det kvinnoförtryck vet jag inte riktigt..

Fast vad dom säger är ju att dom vill avsexualisera brösten vilket leder mig till en fråga. Varför vill man det?:confused:

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show