Toppfart SZR 660?

DumDum skrev:
SXR? Är det SRX600 du tänker på? Den tillverkas väl än? Annars så var det inte alltför länge sedan de slutade. Det finns en SR/SRX klubb så är du på jagt efter en så är det kanske ett bra ställe att börja på.

Om jag inte minns helt fel togs SRX:en bara in 86 och 87. Tillverkas väl inte fortfarande?

shit! :va
jag har knarkat svårt!
eller så är det ni som läst fel! :gnissla

SZR står det ju!!!! :tummenupp

Goodstuff skrev:
Om jag inte minns helt fel togs SRX:en bara in 86 och 87. Tillverkas väl inte fortfarande?

Jag har en brittisk tidning anno 96 med nya japanmodeller och där finns srx med, om den däremot tillverkas nu vete katten?:va
Det finns även en massa andra kul hojar med i den listan som aldrig har hittat utanför japans gränser. Hehe, när såg du en Kawasaki Xanthus senast, eller en Honda VT spada?

SZR gjordes -96 -99
finns några på blocket och några på bytbil.com
den szren som finns i landskrona och är utannonserad på blocket verkar helt okej. har snackat emd killen en del inna jag köpte min andra

@dumdum

ska du ner till falken å köra nått me din hoj nått? voek kul att vara två szr där samtidigt nån gång

Onewheeler skrev:
SZR gjordes -96 -99
finns några på blocket och några på bytbil.com
den szren som finns i landskrona och är utannonserad på blocket verkar helt okej. har snackat emd killen en del inna jag köpte min andra

*korrigerar mig* den tillverkades -96 till -98 och såldes -96 till-99.

En kille som vill byta min bil mot SZR säger att den toppar nära 200, låter lite väl optimistiskt tycker jag :tungan

Min SZR toppade väl runt 180, men då ska tilläggas att jag e ganska liten... 1.55 cm o 57 kg

Rätt trist hoj om jag får säga min mening...

Onewheeler skrev:
@dumdum

ska du ner till falken å köra nått me din hoj nått? voek kul att vara två szr där samtidigt nån gång

Yäss. Jag ska köra så mycket bana jag bara har råd, tid och ork med i sommar!

Jag har ett par mentala blockeringar och diverse andra hjärnspöken och demoner som jag behöver jobba lite med och det är dumt att öva tokkörning på landsväg.

Jag har ett par mentala blockeringar och diverse andra hjärnspöken och demoner som jag behöver jobba lite med och det är dumt att öva tokkörning på landsväg.[/QUOTE]

Bilr det nån åkning nästa gång på falken? 23/6 om jag inte missminner mig helt. jag är sugen på att åka ner då om inte vädret suger.

Sug på den här:

Bifogat

• szr_side.jpg
    szr_side.jpg
    47.7 KB · Visningar: 120
Eller den här:

Bifogat

• szr.JPG
    szr.JPG
    95.6 KB · Visningar: 111
Vet någon var man kan få tag på en fräckare bakdel till SZR:en? den med avgassytemet under sadeln va ju grymt fräck!

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...