Jörgen Player Special
GRÖNT ÄR SKÖNT
GSXR1100R skrev:Jag kommer 10 meter upp i sandfållan...
Ja men du kör ju traktor...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:Jag kommer 10 meter upp i sandfållan...
160 kusar och 165 kilo, en märklig traktor i jämförelse med din trimmade moppeJörgen Player Special skrev:Ja men du kör ju traktor...
Den är faktiskt inte trimmad!GSXR1100R skrev:160 kusar och 165 kilo, en märklig traktor i jämförelse med din trimmade moppe![]()
Vi kör ifrån dig på Knutstorp ändå!
GSXR1100R skrev:160 kusar och 165 kilo, en märklig traktor i jämförelse med din trimmade moppe![]()
Vi kör fanimej inte ifrån ossTorkel skrev:Den är faktiskt inte trimmad!Vi kör ifrån dig på Knutstorp ändå!
![]()
![]()
Vad menar du, vilket påhopp, nu kommer du eller jag att bli bannadJörgen Player Special skrev:Full eller?
/JPS
GSXR1100R skrev:Vad menar du, vilket påhopp, nu kommer du eller jag att bli bannad
McFille skrev:edit. Ja, han flög verkligen förbi en på rakan...måste vara det fina namnet som gör det...eller så har han smygportat sin prilla...![]()
Det känns som det inte är heeelt ovanligt i standarklasserna att "snygga till" portarna...

Men McFille kan nog lära sig och med tiden bli en snabb j-l han oxåoscar skrev:Eller så är du kass på att köra till skillnad från Filip!?![]()
GSXR1100R skrev:Men McFille kan nog lära sig och med tiden bli en snabb j-l han oxå
Ironisk får man ju inte vara på SHoscar skrev:Tvivlar jag inte en sekund på, men att gnälla på folks hojar när man inte hänger med är lågt! Fast han kanske var lite ironisk...

oscar skrev:Eller så är du kass på att köra till skillnad från Filip!?![]()
", vilket jag trodde skulle utmärka att jag SKÄMTADE i mitt inlägg, men det gick tydligen inte hemma hos folket i stugorna. Det verkar som Swedies "anti-ironi" kampanj har gått hem.
Sådär ja så ska det låtaMcFille skrev:Jävlar vilken pajkastning det blev...notera mitt "", vilket jag trodde skulle utmärka att jag SKÄMTADE i mitt inlägg, men det gick tydligen inte hemma hos folket i stugorna. Det verkar som Swedies "anti-ironi" kampanj har gått hem.
![]()
Jag ber om ursäkt om ni uppfattade det som att jag GNÄLLDE på Filip och kallade honom fuskare, det var inte det jag menade.
Jag VET att han är MYCKET snabbare än mig, är imponerad av grabben och skulle gärna köra mer med honom för att lära mig, har bara kört knapp 3h på banan med min nya hoj, så ja har myyyyyyyycket att lära...
Sen om hurvida folk preparerar sina maskiner i standardklasserna vill jag inte spekulera djupare i, men gränser kan alltid tänjas utan att brytas...
Även om JAG hade kört en trimmad hoj så hade Filip ändå sopat banan med mig...![]()
Torkel - Tack för svaret, precis det jag var ute efter när jag startade denna tråd...
McFille skrev:Skulle vara intressant att veta vilken toppfart 250SP brukar ha på Knutstorp, alltså med andra ord vad Aprilia förarna brukar ha för toppfart. Någon 250SP räv som skulle kunna berätta?![]()
DP #70 skrev:Jag kommer inte riktigt ihåg, men jag tror mig minnas en toppfart på lite över 190 km/h på min cykeldator och lite över 200 km/h på originalmätaren.
Men vem vet, jag körde trots allt bara 1.05,9. Det var ju i alla fall två st andra som var snabbare än mig.![]()
Chris Ash skrev:Ja du är för jävla långsam....![]()
![]()
Filip Backlund, snabb kille som bara är 14 år och 2 äpplen högRavetrancer skrev:vem e denna filip alla snackar om???
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |