Toppendag på Knudan 5/7 SSEmse

MrGooFy skrev:
Kunde du inte ha slängt in en bild på Abstruse där istallet, det hade varit riktigt kul att se hans kommentar till det. ;)

Du menar så här !
 

Bifogat

  • abstruse nät.jpg
    abstruse nät.jpg
    72.2 KB · Visningar: 303
Bra med många bildtrådar

Jag har precis fått lära mig från en annan tråd att detta är RejserAnders
 

Bifogat

  • rejseranders 2 nära.jpg
    rejseranders 2 nära.jpg
    83.4 KB · Visningar: 254
Chrille skrev:
Det var inte så det var menat! Det var menat som:

Det här kan verkligen vara skitskoj! Trots att jag inte vet någon som haft mer otur än dig i de här sammanhangen så hoppas jag uppriktigt att du ekonomiskt och motivationsmässigt orkar komma tillbaka igen!

Jag hoppas att killar som Chris och Dali ger sig in i den här cirkusen med öppna ögon, men jag oroar mig för att någon ska luras. Vilken j-a misär!

Jag är trött på att vara diplomatiskt artig i de här sammanhangen när man ser folk som Chris få sota så in i h-e för sitt val av hoj.

På tre år och två hojar har jag köpt två lamellpaket +1 lock till lamellkorgen. Det är ALLT utöver slitagedelar. Visst har jag haft tur men ändå...

Det är inte helt enkelt att hålla efter en racer, och när man inte har 100 koll på sakerna, går det lätt sönder saker, jag om nån vet det efter förra året. Nu vet jag ju inte vad som knasat i chris motor, men det kan ju vara ett följdfel efter kolvnyp/förra raset.
Sen att att ett ventilgummi spricker, kan man ju inte riktigt 100%-skydda sig mot, visst om man byter det varje race så, men det blir ju lite för dyrt. Det kan dock hända oavsett hojval.
Man måste vara extremt pedant med en racer, det går inte se genom fingrarna med en del småfel helt enkelt. När det gäller Chris nya hoj, vet jag att den varit extremt pedantiskt skött och hållen, men visst, även Öjje råkade vid något tillfälle ut för en nypt kolv, men det händer och är oftast inte särskilt dyrt att fixa, några milliliter syra och en ny kolv är det som krävs om loppet inte blivit extremt skadat.
Tror ingen lurat varken dali eller Chris, det är svårt, men man lär sig efterhand, och det är förbaskat kul. Jag har haft en del problem i år, en blåst insugspackning men det är allt, sen en del orosmoment, men inga dyra ras.
Nästan så jag ska låta dig testa giftet på karlskoga imorgon ;)
 
metallgutten skrev:
Piffe posar i mitt skinnställ


Tack,

Metallgutten för att jag fick testa rettan! Du förgyllde min dag! Det är också kul att vi i styrelsen har fått en sån fin respons ifrån er :tummenupp . En guldstjärna till Hans och Jane vill jag passa på att ge för ett skitbra jobb och givetvis till alla flaggvakter som ställde upp!

Det här gör vi fan om!!!
:rock :rock :rock :rock :rock
 
Nu har man köpt fetebilder från Canoly!

:rock
 

Bifogat

  • gustav på knudan.jpg
    gustav på knudan.jpg
    74.8 KB · Visningar: 172
Grym kvalité på hans bilder måste jag säga. Synd att motivet är så tråkigt. :cool:
 

Bifogat

  • gustav på knudan 3.jpg
    gustav på knudan 3.jpg
    78.3 KB · Visningar: 158
Gubbstoff! Vilket luftintag hojen har!!! 1000Hk på rakan eller? :D




Snygga bilder på en hängiven RR-man :tummenupp
 
Last edited:
RejserAnders skrev:
Gubbstoff! Vilket luftintag hojen har!!! 1000Hk på rakan eller? :D




Snygga bilder på en hängiven RR-man :tummenupp

Fultrim av bästa märke! Det märkte säkert alla som jag blåset om på rakan..... :rolleyes: Sanningen är att jag var för lat för att skruva tillbaka lampan efter det att jag och Wedrup skruvat framgaffel.
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top