Toppendag på Knudan 5/7 SSEmse

Jag vill tacka Tweetie och hennes kusin (?) som tog hand om min kamera och fixade så att några av oss fastnade på bild (i min kamera alltså).... :tummenupp

Jag själv (efter abstruse förståss)

Bifogat

• abstruse_metallgutten.jpg
    abstruse_metallgutten.jpg
    28.9 KB · Visningar: 331
7. Sist LasseB...(vet att det é en dålig vinkel ja :rolleyes: ) *S*
Men din hoj glänser fint ;)

Bifogat

• 107-0740_img.jpg
    107-0740_img.jpg
    89.1 KB · Visningar: 329
Grandmasters förra rajshoj med ny ägare

Bifogat

• fd_grandmasters_hoj.jpg
    fd_grandmasters_hoj.jpg
    27.5 KB · Visningar: 330
Pålle (innan han glasade beläggen och körde på grönbete)

Bifogat

• palle.jpg
    palle.jpg
    40.2 KB · Visningar: 317
SuperBikeRogerNummer17 i en "troamenage"

Bifogat

• superbike_roger.jpg
    superbike_roger.jpg
    49 KB · Visningar: 314
Åsså avslutar jag med några bilder jag själv knäppte av idag... En del av styrelsen i Sydskanes Emse klockan 07.30 på morgonen

Bifogat

• 0720_line-up.jpg
    0720_line-up.jpg
    36.6 KB · Visningar: 312
Sista bilden, men inte att förakta. Her übermäster GSXR1100R i sin madonna/michael jackson pose...... :D

Bifogat

• gsxr1100r_madonna.jpg
    gsxr1100r_madonna.jpg
    34.7 KB · Visningar: 310
Jag var på fel sida av stängslet sa Grodögat :(

Han hade rätt.

750RR

Pust. Till slut hemma efter totalt 125 mil i bil för att köra. Grymt bra dag och en snuskigt rolig bana!

Tack till Hans, Jane och alla andra som jobbade under dagen, Gamlot för sovplats ( sov som en gris på din porrluftmadrass. Betyder det något??) alla trevliga förare på och vid sidan av bana, Kung Hallibaba för spårning och vädret som var toppen.

Apsnus låg bara bakom polisen till Göteborg så det fick man ta igen på sluttampen från Herrljunga. Konstigt att han kan köra 1.11.9 på Knutstorp - måste vara fusk.

Den nya fjädringen funkade grymt bra och med lite justeringar kommer det bli kanon.

Last edited:
Goodstuff skrev:
Pust. Till slut hemma efter totalt 125 mil i bil för att köra. Grymt bra dag och en snuskigt rolig bana!

Tack till Hans, Jane och alla andra som jobbade under dagen, Gamlot för sovplats ( sov som en gris på din porrluftmadrass. Betyder det något??) alla trevliga förare på och vid sidan av bana, Kung Hallibaba för spårning och vädret som var toppen.

Apsnus låg bara bakom polisen till Göteborg så det fick man ta igen på sluttampen från Herrljunga. Konstigt att han kan köra 1.11.9 på Knutstorp - måste vara fusk.

Den nya fjädringen funkade grymt bra och med lite justeringar kommer det bli kanon.

Jag hittade inte dig.... visste inte ens att du var där.
Hittade du mig? :D

750RR

metallgutten skrev:
Sista bilden, men inte att förakta. Her übermäster GSXR1100R i sin madonna/michael jackson pose...... :D
Bah det är inte jag... photoshop :zpy

metallgutten skrev:
Jag vill tacka Tweetie och hennes kusin (?) som tog hand om min kamera och fixade så att några av oss fastnade på bild (i min kamera alltså).... :tummenupp

:hej Vad gör man inte för trevliga killar ;) .
Inte så skarpa bilder, men min kusin vill hälsa och skyller på att det var autofokusen det var fel på :rolleyes: . Köpes den ursäkten :confused:

Det var hur som helst kul att se fart och fläkt i kurvorna!!!

Åsa; det ser riktigt bra ut! :tummenupp Du får mig att vilja ta licens och köra bana, men jag har nog lite mer att lära innan det :rodnar

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT