topp fart yzf 750r?

Gick med
20 Apr 2007
Hoj
YZF750r streetfighter, zx6r -01 Såld
vad har yzf 750r för topp hastighet?
har själv en som jag satt en acewell mätare på och den stannar på 186,5km/h och det verkar lite konstigt tycker jag.

har du calibrerat den rätt eller har du drevat om?

har drevat upp den tre kuggar bak, men den gjorde inte mer på mätaren innan det heller (190 kanske), men den baktänder med det slip-on:et jag har på nu.
Så det kanske bara e en förgasar inställning?

har drevat upp den tre kuggar bak, men den gjorde inte mer på mätaren innan det heller (190 kanske), men den baktänder med det slip-on:et jag har på nu.
Så det kanske bara e en förgasar inställning?

186,5--Det gör min RD350 oxå:tummenupp

Lät lite, säkert att du ställt in den rätt och att den sitter "jämt" mot magneten på fälg/skiva etc?

Min Acewell stannade på en lägre hastighet tidigare eller snarare gav upp där, kommer dock inte ihåg vilken men ordnade sig när jag rättade till min givare.

Mäter klockrent upp till 254 nu alla fall

Min -93 gjorde med tjejen bak, 240 på mätaren och då fanns det en del kvar.
Så något fel är det nog tyvärr på din...

det e nog nånting med givaren då för att det känns som att den fortfarande ökar lite men mätaren stannar. ska kolla upp det i morgon, tack för alla snabba svar, så det ska ligga runt 260 ungefär iaf? hur mycket på toppfarten gör drevningen?

det e nog nånting med givaren då för att det känns som att den fortfarande ökar lite men mätaren stannar. ska kolla upp det i morgon, tack för alla snabba svar, så det ska ligga runt 260 ungefär iaf? hur mycket på toppfarten gör drevningen?

Toppfarten minskar i takt med att du lägger till tänder bak :gnissla Vill du att den ska få en högre toppfart = större framdrev och/eller mindre bakdrev :tummenupp
Förövrigt är jag lite tveksam om din hoj saknar kåpa att den någonsin kommer upp ens vid 220km/h då motorcykeln är gjord för att ha kåpa.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT