betsy
Fuck cancer
Gustav1 skrev:Jorå.
Hur ser din tröja ut då?![]()
![]()
Beror på vilken dag i veckan det är, måste ju variera sina tröjval

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gustav1 skrev:Jorå.
Hur ser din tröja ut då?![]()
![]()
K-Micke skrev:Om det nu är för insekternas skull, vore det inte bättre med en tröja som sitter tajt, så fladdrar det inte så mycket. En polojumper t.ex., men det ser man aldrig.![]()
K-Micke skrev:Om det nu är för insekternas skull, vore det inte bättre med en tröja som sitter tajt, så fladdrar det inte så mycket. En polojumper t.ex., men det ser man aldrig.![]()
Då blir tanken repig...Suomalainen skrev:Edit: Hmm.. en med dragkedja borde gå att få på sig även om den sitter relativt tajt mot stället, drygt med fladdret precis som du säger. Swedie, fixa! (utan hippohoppa luva)
Inte om dragkedjan sitter på ryggen.Chefen Alabama skrev:Då blir tanken repig...
Suomalainen skrev:Prova dra på dig en tröja som sitter tajt över stället så förstår du... lyckas du utan att ha sönder den så borde du få nobelpris.
jojjo skrev:fattar inte att det blivit så många diskussioner om TRÖJOR :kocko .......
jag har tröja på för att ha ryggskyddet under OCH skydda för insekter,bra mkt lättare att kasta in tröjan i tvättmaskinen än skinnstället....
om alla gör som dom vill och skiter i andra så blir det lättare och leva.
//kör klokt där ute nu alla sporthojjare//![]()
Gustav1 skrev:Prova att ta på dig tröjan INNAN du tar på dig hjälmen.![]()
japp alla sätt är bra utom dom dåligaThundercat skrev:Har du ryggskyddet på utsidan stället?![]()
Rundningsmärke skrev:11. För att reta K-Micke. Jag ska glida runt hela Sollentuna med min fina, enfärgade, fleece-tröja...![]()
/A
Hayabusarider skrev:Ni har ju glömt den viktigaste och vanligaste anledningen som ingen vågar nämna.... - För att dölja gubbmagen!![]()
KaZ skrev:tröja har man juh för att dölja sin lilla tjocka mage!! trodde alla visste det!![]()
tjing
Hayabusarider skrev:Hehe Kaz,
Jag såg det faktiskt straxt efter att jag postat, men det tål tydligen att sägas många gånger då vi är få som vågar erkänna, eller hur![]()
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |