Topgear Vietnam Special (Motorcykel)

Jag tror inte det förutom när Hammond körde mot ett tåg och kanske nåt mer test. Vietnam samt Afrika tycker jag är sämsta specialavsnitten. Kolla Bolivia och nordpolen istället.

Jag tror inte det förutom när Hammond körde mot ett tåg och kanske nåt mer test. Vietnam samt Afrika tycker jag är sämsta specialavsnitten. Kolla Bolivia och nordpolen istället.

Ok - Season / Episode?

Edit: On_T: Finns det fler MC avsnitt?

I serie 16 episod 1 kör dom en Ariel Atom mot BMW S1000RR, men det är väl ungefär det som finns. Fifth Gear har nog mer hojar vs. bilar tror jag, fast dom är ju långt ifrån Top Gear i kvalitet... :)

Det finns ett avsnitt där dom vallar får med mc, kommer dock inte ihåg vilket det är

säsong 16, 4 eller 5 tror jag
I serie 16 episod 1 kör dom en Ariel Atom mot BMW S1000RR, men det är väl ungefär det som finns. Fifth Gear har nog mer hojar vs. bilar tror jag, fast dom är ju långt ifrån Top Gear i kvalitet... :)
Första avsnittet på säsong 16 är mellanöstern special, när dom kör 3 cabbar i irak

Glöm inte roadtrip'en i USA :D, så jävla bra :banana

säsong 16, 4 eller 5 tror jag

Första avsnittet på säsong 16 är mellanöstern special, när dom kör 3 cabbar i irak

Var det inte så att Mellanöstern egentligen tillhörde säsong 15?
Ariel och S1000RR var med i något avsnitt av säsong 16, eller om det var 15. :)

Det finns alltså inta fler avsnitt förutom vietnam som är helt dedikerade till motorcyklar? Fan vad synd snyft... för jag ser sällan ett program på TV som har en sån hög nivå av humor blandat med pojkdrömmen (bilar).

Tips är det avsnittet där de ska bygga sin egen husbil --- jävligt kul, vilket var det nu?

Håller med en tidigare kommentar att jag inte tittar på toppgear bara för bilarna utan framförallt för humorn, tyckte att Vietnam avsnittet var ett :tummenupp lysande exempel på detta, garvade :D som en idiot själv i soffan

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back