Topgear The Stig.

• Thread starter Thread starter Nicotin
  • Start date Start date
Har dålig lina på jobbet plus inget ljud...är det sant?

Riktigt coolt faktiskt om det är sant och det ger ju inte direkt Top Gear lägre status!

Jag hade mina pengar på Nigel Mansell...

Var några trådar om det när det avsnittet sändes, sen i slutet på avsnittet så säger dom nåt med, eller är det verkligen han som är the stig?
Så det var nog inte så i alla fall.

Det är olika personer som är The Stig från gång till gång! Jag vet om en person som agerade som The Stig för ett stunt där han skulle hoppa från en backhoppningsramp med en snöskooter.

Jag skulle också gissa på, att när de sätter rekord på deras bana med nya bilar. Så skulle det kunna vara respektive testförare för respektive bilföretag som har hjälmen på sig. Men det vet jag ingenting om...

Det är olika personer som är The Stig från gång till gång! Jag vet om en person som agerade som The Stig för ett stunt där han skulle hoppa från en backhoppningsramp med en snöskooter.

Jag skulle också gissa på, att när de sätter rekord på deras bana med nya bilar. Så skulle det kunna vara respektive testförare för respektive bilföretag som har hjälmen på sig. Men det vet jag ingenting om...
Ja, det är ju klart att dom inte har stig med sig till sverige, norge, africa o allt vart fan dom nu är, men det är förmodligen samma en som kör på deras bana.

Tror jag.

Det säger väl sig själv att dom tar in någon för sådana grejer...
Hur många engelsmän kan köra snöskoter tror du?

Det är nog dock samma kille som kör deras bana osv!

Vem tror ni får lov att köra just den Ferrarin som körs i det avsnittet!

Det lär inte vara många, men typ Mikael är en av dom så får sätta sig i den och ge den på bana.
Det lär vara ända gången det är han som är "The Stig"

Det är bara en the stig på deras bana. Tiderna skulle va helt värdelösa annars. Sen har de ju andra the stig som typ hans kusiner och givetvis när det görs typ snöskoter stuntet så är det ju nån annan men det är ju en annan sak.

Some say that he once won the F1 Gran Prix..

And that he could be michael schumacher..

All we know is he wears a helmet and has a secret idenitity.. and could for all we know be swedie

exakt.

Dessutom snackas det om att Hamilton kör en del åt dem oxå.

Finns inte en chans att han har tid, eller ens är tillåten att köra som the stig. Han har betydligt viktigare åtaganden.

Grejen med stigs hemliga identidet är dels att man slipper snack om hans kompetens, dels kan de byta ut honom när det passar. Sen är det ju faktiskt lite humor!

Här är en som är utpekad som förare.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ben_Collins_(driver)#Top_Gear_appearances

Last edited:
Riktigt fränt hehe :) Har hört folk klaga på hans sätt att köra haha det gör det ännu mer kul att det va Schumi...

///Micke

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...