Top Gun Slingerbulten - Den högre Skolan.

RoLLer , som alltid så är dina rullar skitskoj, fixa mera film .....Du Rullarn , tänkte en sak , din avatar du har med airbrushad målismask , är det du som målat den? .....Kan du måla en mask till grabben?

Få lyckas med att höja mitt vinterhumör. Men detta verk påverkar mig på ett nästan medicinskt plan. Det är ingen överdrivt att kalla det friskvård av högre rang. Det tog 20 minuter att förklara, för mitt kvinn vad regisören ville fömedla till mänskligheten och man bör vara lite bevandrad i MC-världen för att riktigt komma den in på djupet. Men precis som vilken Oliver Stone eller Kubrick som helst - så känner man dIrECt att detta är en RoLLER.

:tummenupp

#Olsson# skrev:
Få lyckas med att höja mitt vinterhumör. Men detta verk påverkar mig på ett nästan medicinskt plan. Det är ingen överdrivt att kalla det friskvård av högre rang. Det tog 20 minuter att förklara, för mitt kvinn vad regisören ville fömedla till mänskligheten och man bör vara lite bevandrad i MC-världen för att riktigt komma den in på djupet. Men precis som vilken Oliver Stone eller Kubrick som helst - så känner man dIrECt att detta är en RoLLER.

:tummenupp

Kunde inte sagt det bättre själv! Lysande är ordet! :tummenupp

Suck... RoLLER, nu är DU min hjälte... Varför tror du jag har det nick jag har..?
Fan va gött det såg ut och allt i kanonkvalité med glimten i ögat. Suverän produktion!
Den ligger nu på min hårddisk ibland favoriter.

Tack!

#Olsson# skrev:
....Men precis som vilken Oliver Stone eller Kubrick som helst - så känner man dIrECt att detta är en RoLLER....

Hahah så ÄR det ja =)

Tack själv RoLLo.
Kul med lite filmer igen, har du satt din kvinnliga fanclub på paus?
Varje erkänt genialisk konstnär likt Picasso å de andra skapade ju sina stora mästerverk med hjälp av sin outtömliga inre smärta.
Stort att du tar på dig det för att underhålla pöbeln.
:D

F*n vad glad jag blir av alla lovord. SUPERGLAD :)

Den har bara legat här och skräpat för jag tyckt att den suxxar. Jag får ta och leta fram lite mer "fulfilmer" på hårddisken. Ni verkar ju tycka det e kul :D

En stor julkram till er alla från vRoLLER!

Som vanligt levererar Roller en kul film! :tummenupp
Det värmer i decemberslasket.

Jag kom på ett litet roligt tips förresten. Ladda hem / köp filmen deathrace 2000 med stallone från 70-talet. Se och lär. Därefter, gör en egen liknande film :) :tummenupp

Satan i gatan RuLLARN.

Om det verkligen är du som kör, vilket jag alltid kommer att tvivla på :hihi, har du verkligen lärt dig köra fort...

Shit, vem skall jag nu kunna säga kör saktare än mig :huvet

Sweedo skrev:
Satan i gatan RuLLARN.

Om det verkligen är du som kör, vilket jag alltid kommer att tvivla på :hihi, har du verkligen lärt dig köra fort...

Shit, vem skall jag nu kunna säga kör saktare än mig :huvet

Hahah.... Du slår väl Polly :D Har hon kvar Bumsen? Hälsa henne förexten

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back