Top Gear.

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Var kan man ladda ner alla avsnitt? Det gick att streama dem förut men nu har jag så ruttet brdband att det är kört. Dessutom är piratbukten körd.

Racing underground, har du konto?

Nej inget konto någonstans. Laddar ner nu för fullt. Eller fullt och fult (telesnor 3g)

Hade alla avsnitt till säsong 12, avsnitt 5 eller så på min externa. Dock har jag raderat dem så att dela med mig gick ju inte nu.

Har blivit lite mycket "Rikki Lake" över det på slutet...tur att man laddat ner så man kan hoppa över visa delar :)

Vart kan man streama top gear?

Hade det inte varit för Top Gear hade jag dött tristessdöden. Top Gear, Stargate och Sunes Jul. Räddar liv. :tummenupp

Har inte spanat mer än nåt enstaka avsnitt av säsong 13 ännu eftersom min projektor är på reparation och var varit så i sex veckor vid det här laget. :mad:
Har exakt alla avsnitt av alla säsonger på hårda disken. :banana

Finns det verkligen bra streaming? Annars är det klassisk serie man bör slanga ner till disken och spara för framtiden. Man vet aldrig när man vill se ett gammalt avsnitt, och då kan man lita på att stream-länken slutat funka.
Bästa är alla fulbudgetprojekt de har där de ska köpa varsin skitbil för olika ändamål och utsätta dem för snillrika tester. Sjukt bra! :yoparty

Last edited:
Har inte spanat mer än nåt enstaka avsnitt av säsong 13 ännu eftersom min projektor är på reparation och var varit så i sex veckor vid det här laget. :mad:
Har exakt alla avsnitt av alla säsonger på hårda disken. :banana

Då kommer jag någon gång under kommande helg/vecka inkrypandes genom någon ventilation eller annan lämplig passage i din lägenhet och ställer mig sedan med hundögon och exponerar min usb-port för ett snabbt och smärtfritt överförande av nämnda show.

Topgear äger :) Sett alla från "nya" vändan och ett gammalt. Säsong 1 i nya vändan va kanske ingen höjdare men blev bra när de fick in james may :tummenupp

Jag har varit uppe i 700 med mitt 3 :banana

Vafan, jag har kommit upp i typ max 200 med mitt 3:mad: :gråta

Dessutom har de jävlarna snott bandbredden för mig nu på grund av överskriden datagräns, ska fan byta till telenor det första jag gör på måndag.

Last edited:
Gillar man topgear måste man se ett avsnitt från första säsgonen ( första sen nylanseringen början 2000 ) Så man endå ser hur långt de kommit :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg