Top Gear vart köper jag säsongerna?

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Är det någon som vet om/vart man kan köpa Top Gears samlingboxar på DVD ? :va

Det tog mig precis en minut att leta reda på lite Top Gear till salu. Nu sitter jag och funderar på om jag ska dela med mig av informationen eller om jag ska låta det lilla lata glinet fundera lite först. :tungan :D

Det tog mig precis en minut att leta reda på lite Top Gear till salu. Nu sitter jag och funderar på om jag ska dela med mig av informationen eller om jag ska låta det lilla lata glinet fundera lite först. :tungan :D

Jag sökte faktiskt. Men jag hittade bara säsong 1 och 2 och sen 2 filmer från topgear

Nu jäklar ploppar det upp. Farsans jäkla dator skyller jag på :smasha

Skicka gärna länkar så jag ser lite prisskillnader och sånt tack ;)

Gör inte det, låt honom leta själv, du kan ju vara snäll och ge honom priset, så han vet om han har hittat samma :D

Varför vill man köpa det? Det är lite som att köpa en samlingsbox med alla säsonger av Plus. :3freak

Se till att fixa katt avataren nu!

Det känns så fel med apan:smasha

Last edited:
Varför vill man köpa det? Det är lite som att köpa en samlingsbox med alla säsonger av Plus. :3freak

visa gillar att ha rosa kallingar, andra föredrar att bli förnedrade av tanten och så har vi en viss klick av människor som går igång på att ha orginalboxara av filmer i hyllan, hur dåliga dom än må vara :D

Hur kan dom släppa allt lagligt på finalgear.com sidan? har dom nån deal med bbc lr?

Nyheter
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026

20-årige australiensaren Wi...

Alltid redo för regn

Håll dig torr på hojen – ny...

Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours

Pressrelease från Bridgesto...

Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Back