Top 10 Fånigaste Blackmetal bilder

Mech skrev:
Evil. Kändes som dataskärmen skulle döda mig.
Hur kom du undan? :skrämd

Som jag sa, jag paintar mig inte, lirar inte black heller, lyssnar bara på det, jag e mer för dödsmetallen.

Solid snake skrev:
Hur kom du undan? :skrämd

Som jag sa, jag paintar mig inte, lirar inte black heller, lyssnar bara på det, jag e mer för dödsmetallen.

Ok! Time out. Begreppsförvirringen är total. Är själv uppvuxen på en diet av hårdrock, glamrock, heavymetal. Har för enkelhetens skull aktat mig för benämningarna på alla dessa grenar av trädet. Jag tyckte det blev för mycket när metallica dök upp och först hävdade att de spelade speed för att sedan spela trash. Men nu är jag lite intresserad ändå. Kan någon vänlig själ (förtappad eller inte) vilja räkna upp några stilar och nått exempel på grupp i varje. vad klassas t ex Mudvayne, slipknot, system of a down mm?

Markus skrev:
Skitmusik kanske? :confused:

Jo visst kan det vara så, men ett tag så verkade det komma en ny stil för varje band som dök upp. Det räckte inte med att skriva sina egna låtar och sy sina egna kläder, alla var tvugna att komma på ett nytt fack som de kunde placera sig i.

supernaut skrev:
Jo visst kan det vara så, men ett tag så verkade det komma en ny stil för varje band som dök upp. Det räckte inte med att skriva sina egna låtar och sy sina egna kläder, alla var tvugna att komma på ett nytt fack som de kunde placera sig i.

Jag säger som Ingo:

"Vet du vad det vita i fågelskit är?"
"-Nej" (Reportern)
"Det är också skit"

:hihi

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller