Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Goodstuff skrev:Jag har gjort en turne´med Gorgoroth och Satyricon som ju hävdar sig bra på listan![]()
Att säga att Satyricon är dåliga är ju rent ut sagt löjligt. Det är en av de mest betydande och största banden i genren. Men det är klart, man kan ju undra varför de valde ett sådant förband, spelar ju inte direkt liknande musik.Superbee skrev:Ahahahaha jag garvar ihjäl mig!
Såg dessutom Satyricon när de var förband till Pantera fyfasen vad de var dåliga!
Pantera![]()
Darrel! R.I.P.!!
flugan skrev:Var det mycket clownmålade groupies från Förvirrad Ungdom?

.Chris Ash skrev:King Diamond och Kiss borde ha ensamrätt på tvättbjörnslack. På dem ser det helrätt ut, på dessa herrar ser det...tja......krystat ut.
Neanderthalaren skrev:Att säga att Satyricon är dåliga är ju rent ut sagt löjligt. Det är en av de mest betydande och största banden i genren. Men det är klart, man kan ju undra varför de valde ett sådant förband, spelar ju inte direkt liknande musik.

honkiie skrev:hank von helvete då![]()
Solid snake skrev:Hahaha, jättekul fucko, var är det black metal på den bilden? Svara på det eller du kanske inte kan skillnaden.......

Biturbo skrev:AHA! Den ömmande tån har blivit trampad på...
Lite skojjigt faktiskt..![]()
Solid snake skrev:Skitkul att man ska bli dömd efter hur man ser ut hela tiden...
Jag är helt övertygad om att det var med glimten i ögat.. 
Biturbo skrev:Såja..Jag är helt övertygad om att det var med glimten i ögat..
![]()

Solid snake skrev:Skitkul att man ska bli dömd efter hur man ser ut hela tiden...
Goodstuff skrev:Är det du på bilden, med corpse paint och allt?

Goodstuff skrev:Synd. Det hade varit fränt med en SH-tvättbjörn.![]()
Evil. Kändes som dataskärmen skulle döda mig.Solid snake skrev:Hehe, nae polarna sysslar med det iaf, jag pallar inte det.
www.fenrirband.tk där e några av polarna, men iofs bara 2 av dom som e corpsepaintade.
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |