Tony Rickardsson lägger av, vad satsar han på nu?

Bucho

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2005
Ort
Lite här och var faktiskt
Hoj
KTM 525
Antyds i pressen att han "fortsätter med racing". Vad tror ni det blir?

Jag tippar på nån form av bilsport. Blev i trakterna av Avesta för nåt år sedan ganska fett omkörd av denne karl med sin racingbuss + släp. Och jag körde inte sakta! hehe
 
Att bilar är hans stora passion är väl ingen hemlighet här i trakten:)
Han har en hel del riktigt feta bilar.
Bl.a. en cameleontlackad Lotus esprit, evo8(eller 9?), Toyota supra med i nuläget bortåt 1000hk(om det nu blev klart) och full kolfiberinreding. Jag såg den på Elmia för två år sen men sen har jag inte sett den så mycket längre på vägarna. Men han har väl en flamma neråt landet vad jag vet så han tillbringar kanske tiden där mera?
 
Hur är det? Fick han någe pris för detdär med speedway? Det var väl nån gala som aldrig gick som han ville? Aja. Speedway kan jag förstå att han tröttnade på. ;)
 
tigrro skrev:
2344200 Hur är det? Fick han någe pris för detdär med speedway? Det var väl nån gala som aldrig gick som han ville? Aja. Speedway kan jag förstå att han tröttnade på. ;)

Skojar du? Idrottsgalan såklart. Och ja, han fick priser till slut!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top