Bucho
Ny medlem
Antyds i pressen att han "fortsätter med racing". Vad tror ni det blir?
Jag tippar på nån form av bilsport. Blev i trakterna av Avesta för nåt år sedan ganska fett omkörd av denne karl med sin racingbuss + släp. Och jag körde inte sakta! hehe
Jag tippar på nån form av bilsport. Blev i trakterna av Avesta för nåt år sedan ganska fett omkörd av denne karl med sin racingbuss + släp. Och jag körde inte sakta! hehe