Min husa ligger kvar på lite högre varv ca 10-20 sekunder innan den går ner på tomgång, problemet kom efter att jag gick ner från 40 till 35 i lågfartsmunstycke.
och NEJ jag kommer inte att byta tillbaka till 40 eftersom den vart OTROLIGT lättstartad nu med 35, första eller andra kicken så är den igån.
nån som har nån idé vad det kan vara
och NEJ jag kommer inte att byta tillbaka till 40 eftersom den vart OTROLIGT lättstartad nu med 35, första eller andra kicken så är den igån.
nån som har nån idé vad det kan vara
