Min tomgång är alldeles för låg så att hojen stängs av/svårstartad, räcker det att höja tomgången eller kan det vara nåt annat som tändstift, ej justerade ventiler?
Har en manual som hänvisar till en bild, med var på hojen hittar man skiten, en gissning är under tanken vid trottelhuset och isf justerar man med tanken uppe ?
Har en manual som hänvisar till en bild, med var på hojen hittar man skiten, en gissning är under tanken vid trottelhuset och isf justerar man med tanken uppe ?