Video Tom i bollen.

Äh han var väl o provkörde ett vinterklipp, men uppenbart är det nåt fel på frambromsen så jag tippar att det blev inge köp.

Äh han var väl o provkörde ett vinterklipp, men uppenbart är det nåt fel på frambromsen så jag tippar att det blev inge köp.

Frambromsen? Ja, och på gasspjället också eftersom han även gasar omkull sig sen.

Nej, det är nog bara lite skit bakom styret. Han provocerar den alldeles för mycket. Sporthojsdäck är såphala på snö, och det är nog bara det han visar sin "fru" när han släpar runt hojen med frambromsen ntryckt.

Är det bara jag som får upp en rysk sida som ser ut som om den är tillverkad på 1800 talet och som har lika mycket buggar som en 3.5" disk?

Somliga har en större förmåga än andra... :va

Vaddå, sådär ser det ju alltid ut när jag skall ta Transalpen hem från kontoret! :gnissla

Fast nu är det så kallt att jag inte längre har hjärta att dra igång den.

Jag cyklar i stället! :yoparty
(men i kväll år det bil&släp för att jag skulle till Åkerberga och köpa hoj. Men det sket sig.:arsele)

Cykeln har dessutom dubbdäck med gott bett!

Fast vad är det han gör för ritual innan han tar av kapellet?

Måste vara någon rysk-ortodox-körasmåfullifelföre-ritual för att eventuellt få ligga lite senare?

:va

/e

Hade han haft räflekksvest och ABS hade han kört på som om det vore sommar!!!11:mattias
Man kan ju undra varför...är det ens hans maskin? Vem vet vad han tänker?:va

Jag är trött på dumma människor som gör dumma saker.

Frambromsen? Ja, och på gasspjället också eftersom han även gasar omkull sig sen.

Nej, det är nog bara lite skit bakom styret. Han provocerar den alldeles för mycket. Sporthojsdäck är såphala på snö, och det är nog bara det han visar sin "fru" när han släpar runt hojen med frambromsen ntryckt.

Ja så är det. Mitt inlägg var inte särskilt seriöst om du nu trodde det :)

Было бы интересно узнать, что сказала старуха. Она помогла обеспечить много. ;)

Efter första vurpan tänkte jag, varför ger han inte upp?

Men det jag undrar mest är: Vad fan håller han på med på slutet? 22 km/h och försöka sladda runt med låst bakhjul a´ la 11-åring på BMX...

Nyheter
Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!