tolvan satt

drängen

CATCH ME IF YOU CAN
Gick med
15 Jul 2003
Ort
kristianstad
Hoj
954rr crf 450 HM
Jo den satt men kanske inte helt 100 kontrollerat
men plåten va i backen. Men men övning ger färdighet
säger dom :D
 
d1ce skrev:
go for it and go hard... :tummenupp
provade att göra som en dåre i wheel of pain dvs rulla på tomgång sen vrida på rullen å sen på bromsen höll på att :censored ner mig men d skrapa i backen i alla fall kanske kommer att bli kontrollerst nån gång :banana
 
så ja drängen, alla har vi tappat kopplingen och snabbt fått foten på bromsen. Sen att du haft tur i oturen att få i plåten är en ren slump och har inget med skicklighet att göra!! :arsele

ok jag erkänner, jag är jävligt trött på denna äckliga snö och måste ta ut det över någon annan! :tungan
 
devetdu skrev:
måste ta ut det över någon annan! :tungan

Ta ut hojen i stället, så kan vi ta en tur :7peta :)
Har kört 60mil och MASSOR med wheelies har det blivit dom senaste 3 dagarna :banana :kär
Sen att jag knappt kan se att det är en Duke jag äger pga all slask som sitter över HELA hojen, behöver vi inte gå in närmare på :gnissla
 
Rammstein skrev:
Ta ut hojen i stället, så kan vi ta en tur :7peta :)
Har kört 60mil och MASSOR med wheelies har det blivit dom senaste 3 dagarna :banana :kär
Sen att jag knappt kan se att det är en Duke jag äger pga all slask som sitter över HELA hojen, behöver vi inte gå in närmare på :gnissla


hahah, tog faktiskt en liten sväng idag... fram och tillbaka till e4 påfarten. dock så är min inte reggad men det är big pimpin outlaw att komma slangandes med nuffrorna å så. fan va fint den gick efter portningen! :) :) :) :) :)
 
devetdu skrev:
ok jag erkänner, jag är jävligt trött på denna äckliga snö och måste ta ut det över någon annan! :tungan

mmm jag håller med om snödjävlahelvetet...bläääää!

starta en avreageringstråd kanske?
 
Plåten i backen

drängen skrev:
Jo den satt men kanske inte helt 100 kontrollerat
men plåten va i backen. Men men övning ger färdighet
säger dom :D

Hoppas att få se dej i vår, kanske snacka lite XR.

Ha det gott och öva vidare med dina galenheter.
(Ted hakar säkert på).
 
devetdu skrev:
så ja drängen, alla har vi tappat kopplingen och snabbt fått foten på bromsen. Sen att du haft tur i oturen att få i plåten är en ren slump och har inget med skicklighet att göra!! :arsele

ok jag erkänner, jag är jävligt trött på denna äckliga snö och måste ta ut det över någon annan! :tungan
när du hör ett muller håll undan för de e ja som kommer att blåsa dig av banab :D
 
devetdu skrev:
så ja drängen, alla har vi tappat kopplingen och snabbt fått foten på bromsen. Sen att du haft tur i oturen att få i plåten är en ren slump och har inget med skicklighet att göra!! :arsele

ok jag erkänner, jag är jävligt trött på denna äckliga snö och måste ta ut det över någon annan! :tungan
när du hör ett muller håll undan för de e ja som kommer att blåsa dig av banan :D
 
Ja Ja

drängen skrev:
vaddå vår??? de e väl vår :D finns ju kläder :lol

Visst finns det kläder, var ute och körde in hojen vid -10 grader men jag får väl skylla på nåt när jag inte fått alla prylar ännu !!!
Får väl se om Ted fixar resten i veckan.
 
Flest Prylar skrev:
Hörde du har lite lackerings kontakter, vet du om de klarar böjlig plast utan att det börjar flagna efter lite åkning ?
Jo de gör de å d e jävligt fint han lackar bla till claesson. :tummenupp
 
drängen skrev:
Jo de gör de å d e jävligt fint han lackar bla till claesson. :tummenupp


Tjenis !!!

Kul att man är med i denna tråden fast man själv inte skrivit något inlägg :banana

Fan va sugen ja är nu på att rejsa, var i strömsnäs igår och åkte mini moto... ont i hela kroppen !!!!
Man är ju inte specielt vig längre :gnissla och sen blev det en hel del :fyllisar i kristianstad på BBQ, mkt trevligt.

Ha D gött
 
drängen skrev:
Jo den satt men kanske inte helt 100 kontrollerat
men plåten va i backen. Men men övning ger färdighet
säger dom :D

Mycket snack som vanligt från bonnlars upp med bildbevis!!!!!!!!!!!!


:fyllisar :fyllisar :fyllisar


Vet att det finns bilder :tummenupp

Gött e det gubben.

//Blondie
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top