drängen
CATCH ME IF YOU CAN
Jo den satt men kanske inte helt 100 kontrollerat
men plåten va i backen. Men men övning ger färdighet
säger dom
men plåten va i backen. Men men övning ger färdighet
säger dom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
provade att göra som en dåre i wheel of pain dvs rulla på tomgång sen vrida på rullen å sen på bromsen höll på attd1ce skrev:go for it and go hard...![]()
ner mig men d skrapa i backen i alla fall kanske kommer att bli kontrollerst nån gång 

devetdu skrev:måste ta ut det över någon annan!![]()

Rammstein skrev:Ta ut hojen i stället, så kan vi ta en tur![]()
![]()
Har kört 60mil och MASSOR med wheelies har det blivit dom senaste 3 dagarna![]()
![]()
Sen att jag knappt kan se att det är en Duke jag äger pga all slask som sitter över HELA hojen, behöver vi inte gå in närmare på![]()
devetdu skrev:ok jag erkänner, jag är jävligt trött på denna äckliga snö och måste ta ut det över någon annan!![]()
drängen skrev:Jo den satt men kanske inte helt 100 kontrollerat
men plåten va i backen. Men men övning ger färdighet
säger dom![]()
när du hör ett muller håll undan för de e ja som kommer att blåsa dig av banabdevetdu skrev:så ja drängen, alla har vi tappat kopplingen och snabbt fått foten på bromsen. Sen att du haft tur i oturen att få i plåten är en ren slump och har inget med skicklighet att göra!!![]()
ok jag erkänner, jag är jävligt trött på denna äckliga snö och måste ta ut det över någon annan!![]()
när du hör ett muller håll undan för de e ja som kommer att blåsa dig av banandevetdu skrev:så ja drängen, alla har vi tappat kopplingen och snabbt fått foten på bromsen. Sen att du haft tur i oturen att få i plåten är en ren slump och har inget med skicklighet att göra!!![]()
ok jag erkänner, jag är jävligt trött på denna äckliga snö och måste ta ut det över någon annan!![]()
vaddå vår??? de e väl vårFlest Prylar skrev:Hoppas att få se dej i vår, kanske snacka lite XR.
Ha det gott och öva vidare med dina galenheter.
(Ted hakar säkert på).

drängen skrev:vaddå vår??? de e väl vårfinns ju kläder
![]()
Jo de gör de å d e jävligt fint han lackar bla till claesson.Flest Prylar skrev:Hörde du har lite lackerings kontakter, vet du om de klarar böjlig plast utan att det börjar flagna efter lite åkning ?
drängen skrev:Jo de gör de å d e jävligt fint han lackar bla till claesson.![]()
och sen blev det en hel del
i kristianstad på BBQ, mkt trevligt.drängen skrev:Jo den satt men kanske inte helt 100 kontrollerat
men plåten va i backen. Men men övning ger färdighet
säger dom![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |