Tokrea på hjälmar!!!

köpte du nån då.. mr vikinghelmets promoter man..

får du betalt för att du gör så mycket reklam för dom här på SH?!?!?!

ojoj vilken tokrea, köpte upp hela reapartiet:D

Swedie har inga synpunkter på den här marknadsföringskampanjen från Viking Helmets sida?
Den börjar bli något påträngande här på utrustningsforumet.

Wow vilken rea! (gäsp). Imponerande särskrivning bland menyerna på sajten btw!

Håller med.. nu får de betala för all reklam snart tycker jag...

Edit; FÖ är jag inte så nöjd med min KBC-hjälm, väntar på lönen nu i mars för då ska jag köpa mig en Arai Viper GT Sinister :banana

Last edited:
Kan ju bara tala för mig själv, men jag blir ju ännu mindre pepp på att handla från sidan när ni använder såna här simpla metoder för att marknadsföra er.

Nästan lika lågt som Glocalnet.

Firmor som tar till sådana här metoder brukar vara duktigt desperata, så passa er för att beställa något. Konkursförvaltare är nog ganska bökiga att tas med....

köpte du nån då.. mr vikinghelmets promoter man..

får du betalt för att du gör så mycket reklam för dom här på SH?!?!?!

Oj, vad ni verkar arga...ja jag får betalt iform av rabatt i deras medlemsklubb de har....Men det är inte så mycket rabatt man får men alltid något. Tyckte de hade en del bra erbjudanden och siktar själv in mig på deras KBC FFR....
Men tips verkar ej uppskattat här. Förlåt då :confused:

Hade en engelsk sida jag såg i em som också körde någon kampanj nu...men då kanske jag blir ännu mer påhoppad....Så glöm det:huvet

TriumphRock märkligt att du BARA hittar tipps från just den sidan? samtidigt som du förkastar idén med att köpa utomlands med kommentarer som "nej tacka vet jag svenska handlare".

TriumphRock märkligt att du BARA hittar tipps från just den sidan? samtidigt som du förkastar idén med att köpa utomlands med kommentarer som "nej tacka vet jag svenska handlare".

Nu är det så Herr Minifräs att jag handlat av dem flera år och är mycket nöjd med dem. Gick med i deras Klubb då man får rabatt om man lägger in dem som signatur (Vilket typ var och varannan har här ändå vad jag märkt, så jag tyckte det var helt ok).
Och jag har en del andra tips också, även utländska siter, men i detta forumet blir man ju nedsablad direkt när man ger tips, sååååå då får ni väl köra i era gamla sunkna trasor och repiga plasthjälmar för ni inte har råd med annat då....Jag kunde inte bry mig mindre....
:arsele :huvet :arsele

Nu tycker jag vi avslutar denna gnälliga tråd och kör ut i vårvädret istället. Är inte speciellt sugen på att fortsätta i detta forum...

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...