Tokgasa

Ohlzen

Gick med
1 Sep 2004
Hoj
BMW S1000RR
Jahapp ,,, nu i dagarna 2 (onsdag och torsdag) är det banåkning för allmänheten på Falkenberg/Anderstorp, e det nån som vill hänga på å åka eller kanske bara följa med å kika och få en hojtur på köpet.
Iallafall så åker jag från lugnets MC kl: 15,00 båda dagarna (i mån om fint väder)
Alltså
Onsdag = Falkenberg
Tordag = Anderstorp

Väl mött :tummenupp

:D ,,, shit happens, det finns en ny chans att åka i Falkenberg 4 Juli 17-20, kolla då :)

För då blir det fullgas igen :yoparty

ja fy fan va sköj de va. nu blir de till att boka upp resten av körningarna på falkenberg å anderstorp denna sommar:D

Så då har man fått igång hojen igen ,,,, fast det läcker lite ur grenröret ,, men men hinner inte skruva med det nu, jag vill åka hoj å det e dags att ut å gasa lite, närmast på schemat är en körning ner till Falkenberg å köra lite bana, får väl själv cruisa runt lite å lära mig maskinen, alla är välkomna att hänga på ner, e ju lite roligare om man e ett par stycken, dom som vill kan ju köra på bana med, 350:- kostar det att köra eller så hänger ni på å kanske kikar när vi andra gör bort oss
Hur som helst så åker jag från Lugnets MC kl:15.00 (18/7) å ni som vill hänga på kommer dit då eftersom man skall vara där nere ca:16.00.

Med reservation för vädret
Väl mött
:tummenupp

Så då har man fått igång hojen igen ,,,, fast det läcker lite ur grenröret ,, men men hinner inte skruva med det nu, jag vill åka hoj å det e dags att ut å gasa lite, närmast på schemat är en körning ner till Falkenberg å köra lite bana, får väl själv cruisa runt lite å lära mig maskinen, alla är välkomna att hänga på ner, e ju lite roligare om man e ett par stycken, dom som vill kan ju köra på bana med, 350:- kostar det att köra eller så hänger ni på å kanske kikar när vi andra gör bort oss
Hur som helst så åker jag från Lugnets MC kl:15.00 (18/7) å ni som vill hänga på kommer dit då eftersom man skall vara där nere ca:16.00.

Med reservation för vädret
Väl mött
:tummenupp

Möter upp där nere, slutar 16:00 , åker iofs från Mölndal.

Ser ut att bli sol iallafall!:tummenupp
Carla

Tjena ,,, kör ni nån MC nuförtiden eller sysslar ni bara med kärlekstrubbel å hottisar :D :D

I vilket fall som helst så är det körning i Falkenberg imorrn(onsdag) samling vid Lugnets MC i Borås(15,00) om det e nån som vill haka på. :tuttar

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti