Tog "ventilhattstjuvar" på bar gärning!

*Jonte*

** Schteekare **
Gick med
5 Sep 2005
Hoj
El såldo !
Äntligen, efter alla par man har blivit av med!!

Kommer hem efter en repa på gymmet o ska parkera bilen på den almänna parkeringen. Då ser jag 2st ynglingar som precis lägger sina cyklar på vägen o springer in i vår carport o börjar pilla på tjejens Bmw 325.

Jag tvärnitar mitt på parkeringen, slänger mig ur bilen o sparkar av mig mina flipp-flopp tofflor.........Sedan sätter jag typ löprekord på 100m !!

Kutar fram till grabbarna som är i 12-13års åldern, de blir likbleka när de ser mig :kulspruta

Jag tar den ena killens cykel som jag vet är dyr ( jag har själv Mtb intresse ) och säger att om de försöker dra så behåller jag cykeln.

Sedan frågar jag var de bor och vi tar en 10min promenad hem till en av killarna, där jag redogör för föräldrarna vad deras grabbar pysslat med..........Kan säga att de inte blev/såg glada ut, fick sig nog en ordentlig avhyvling då jag gått. Pappan var helt kolsvart i ögonen !!!

Så nu har man äntligen ett par ventiltjuvar på meritlistan! :fakta

Bravo! Mera sånt vill vi ha.

Bra gjort!!!!, men en fråga va fan ska man ha ventilhattar till? dom kostar några kr st

wizlow skrev:
2239826 Bra gjort!!!!, men en fråga va fan ska man ha ventilhattar till? dom kostar några kr st

Hade kromhattar i stål på min bmw som kostade 250-300 spänn :)

:tummenupp Helt rätt.... Föräldrarna behöver få veta vad deras små "änglar" pysslar med när de är ute.....

Markus skrev:
2239974 Men vad ska en tolvåring ha sådana till?

Jag fattar inte heller.

JeLp - äR jAg kOrcKadd ??

Man visar dem för polarna och får veta hur kewl man är. .....snorvalpar!!

@Jonte: :tummenupp

wizlow skrev:
2239826 Bra gjort!!!!, men en fråga va fan ska man ha ventilhattar till? dom kostar några kr st
Äh det var ju inga problem att sno dom,
sen provar dom att snatta på Ica

äh det var ju inga problem att snatta,
sen provar dom att sno tv-spel i en butik

äh det var ju inga problem att sno dom,
ÅH kolla en sporthoj, en sån vill jag ha, jag vet var en bor som har en

inte helt otroligt händelseförlopp.

Markus skrev:
2239974 Men vad ska en tolvåring ha sådana till?

Jag fattar inte heller.

JeLp - äR jAg kOrcKadd ??

Du har inte vart ute i nå gHeTTooo på senaste hör jag det. Ventilhattar är absolut senaste innegrejen bland snorisarna. Ju flådigare o dyrare åk de är snott i från destå bättre...

:hihi

FreddaAbborre skrev:
2240043 Du har inte vart ute i nå gHeTTooo på senaste hör jag det. Ventilhattar är absolut senaste innegrejen bland snorisarna. Ju flådigare o dyrare åk de är snott i från destå bättre...

:hihi

Men de där killarna var ju 12-13 år, inte kör de bil (hoppas jag).
Jag keepin it real, snurrar lite hoodz då och då.

Markus skrev:
2240049 Men de där killarna var ju 12-13 år, inte kör de bil (hoppas jag).
Jag keepin it real, snurrar lite hoodz då och då.

IRONIN ÄR DÖD!!! :död

Jag har också blivit av med mina ventilhattar. Suck. Man får aldrig ha något i fred. :gnissla

Förra året blev jag av med 8 st på bilen och dom e ju inte dyra heller 19:90 för fyra på biltema men det är bara jobbigt att behöva åka dit och köpa nya.

Jonte*FZ6 skrev:
2239774 Äntligen, efter alla par man har blivit av med!!

Kommer hem efter en repa på gymmet o ska parkera bilen på den almänna parkeringen. Då ser jag 2st ynglingar som precis lägger sina cyklar på vägen o springer in i vår carport o börjar pilla på tjejens Bmw 325.

Jag tvärnitar mitt på parkeringen, slänger mig ur bilen o sparkar av mig mina flipp-flopp tofflor.........Sedan sätter jag typ löprekord på 100m !!

Kutar fram till grabbarna som är i 12-13års åldern, de blir likbleka när de ser mig :kulspruta

Jag tar den ena killens cykel som jag vet är dyr ( jag har själv Mtb intresse ) och säger att om de försöker dra så behåller jag cykeln.

Sedan frågar jag var de bor och vi tar en 10min promenad hem till en av killarna, där jag redogör för föräldrarna vad deras grabbar pysslat med..........Kan säga att de inte blev/såg glada ut, fick sig nog en ordentlig avhyvling då jag gått. Pappan var helt kolsvart i ögonen !!!

Så nu har man äntligen ett par ventiltjuvar på meritlistan! :fakta

Bra! Att inte skitungarna ska kunna skilja på ditt å mitt altså. Samma sak hände min kusins kille. Han satt upp en videokamera och just när har kollade på kameran var dom där och plockade ventilhattar. Han gick ut och tog dom på bargärning också. Iof inte så konstigt med tanke på att han bor på bäckby i västerås :hihi

Proffsigt namn du har förresten :yoparty
///Jonte

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...