Dreggel
Alltid politiskt inkorrekt
Jag känner absolut inte henne, hon må vara ett psyke privat men i den här tråden är ju hon och bonny de ända som verkar hyfsat rättknullade whatsoever. Ni andra uttalar er som primater hela bunten.![]()
Jag då?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner absolut inte henne, hon må vara ett psyke privat men i den här tråden är ju hon och bonny de ända som verkar hyfsat rättknullade whatsoever. Ni andra uttalar er som primater hela bunten.![]()
Jag såg en dokumentär på Discovery härom veckan som handlade om människans evolution.
Där kom det fram att då "vi" reste oss från alla fyra till att gå på två ben så hamnade det tidigare primära lockbetet hos kvinnan (läs: rumpan) i skymundan iom den nya kroppshållningen. Detta förde i sin tur med sig att kvinnan med tiden utvecklade sina bröst för att kompensera för den nu mindre tydliga rumpan som tidigare varit lockbete nr.1, då det handlar om att locka till sig en man.
Bara en sån här sak bör vara nog för att påvisa att män och kvinnor ser sex på olika sätt och att mannen i regel tänker på ett mer enkelt sätt än kvinnan.
Personligen kan jag ibland få "skuldkänslor" då jag försöker kåta upp en flicka, just för att jag inte vill ses som en grottmänniska utan som nånting mer avancerat än så. Jag slits mellan mina "moderna" komplexa tankar på vad som är rätt och fel samtidigt som pussypowern suger tag i mig likt en grabb som på julafton ivrigt sitter och väntar på att få ta del av sina paket...
Det värsta jag vet är då en kvinna säger att män bara vill ligga och inget mer. Det har aldrig slagit henne att mannen faktiskt bara attraheras av henne så till den grad att han vill ta del av henne så mycket som möjligt, och därmed ha sex? Vad som händer efter det (läs: blir man kär eller inte?) påverkas av så många andra viktigare faktorer än bara sex, även om just denna stunden kan förefalla sig som väldigt trivsam och lockande.
Fast det kanske bara är jag som tänker såhär och inte vill inse att även jag är en man som gillar sex?
Jag tycker att du kunde börja med att läsa lite om evolution och sluta anväda den som en ursäkt för ditt beteende. Du har iofs rätt i att genetiskt har det inte hänt ett dugg de sista 20000 åren men eftersom generna inte styr ditt beteende så är det kanske ointressant!? (innan ni tar upp denna tråd: Generna styr verkligen inget beteede utan skapar bara proteinkedjor som efter en längre process ger oss en kropp med styrkor och svagheter, inkl reflexer. DNA processen är alldeles för långsam för att styra målinriktat beteende och vi skulle dött ut för länge sedan om den styrde.)
Även förhållandet mellan lill- och storhjärnan missar du på. Lillhjärnans främst funktion är balans och koordination. Du tänker säkert på reptilhjärnan, fast den gör dig ju knappast till en "jägare" utan just bara reptil... Så den delen av hjärnan som gör dig till en bra jägare är samma del som gör dig till en, mer eller mindre, bra partner.
Du har ganska tydligt även fallit för myten om "den ädle vilden" som tvingas in i kulturens bojor och blir frustrerad där. Ett tips: http://www.bokus.com/b/9789127025875.html
en oerhört tung bok med massor av sidor, liten text och i stort inga bilder där den myten slaktas ganska så rejält...
Plus att det lite förenklat är så att du blir bra på det du tränar på. Manlighet är ingen dödsdom vad gäller estetik, bär eller annat.
Så jag instämmer med dn-L ( vad det nu står för) om att det är du som är ute och cyklar, fast på SH vinner ju den med störst tålamod och flest förolämpningar i bagaget så jag inser att du kommer att besegra mig.
Men om vi säger så då, det enda årtal micke nämner är 20,
vilket placerar oss 1978.
Så var får du 50-talet ifrån?
Sitter du och sover på matten, eller?
Fast det är klart, jagar man bara mat hela dagen så känns ju matematik rätt oviktigt...![]()
Sitter du och sover på matten, eller?
Fast det är klart, jagar man bara mat hela dagen så känns ju matematik rätt oviktigt...![]()
Sedär nu kom kreti och pleti...
...från det stora landet i väst, där de fullständigt slog ihjäl och utrotade några av de mest naturvänliga och naturliga människoslag som någonsin funnits i modern tid.![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |