Var människa är unik - oavsett kön.
Vad är det som är så jädra unikt med dig då? Att du har en leverfläck 12mm till höger om pastejköket?
Det där med att folk e så förbannat unika är bullshit, jädra Emo-propaganda och typiskt kvinnligt. Ni är inte så unika som ni tror.
Alla människor är i stora drag likadana, reagerar i det största på samma sätt och resonerar på samma sätt.
Dina stora "knappar" sitter på ungefär samma ställe som alla andra tjejers stora "knappar". Det som skiljer sig lite är de små knapparna som man bara bryr sig om ifall man e riktigt nykär typ.
Exempel:
Låt oss säga att du har två barn, och så kallar jag dig för blekfet bidragstagande klimakteriekossa, så kommer du bli förbannad = jag tryckte på stor knapp som alla tjejer har.
Ett annat exempel (som grundar sig i 35 års umgänge med tusentals tjejer, kvinnor, flickvänner och till och med min mor som hävdar att hon är så klok)
Aldrig, jag upprepar ALDRIG! har jag träffat en kvinna som förstår sig på begreppet "Orsak och Konsekvens".
Man kommer hem från kneget, glad i hågen, och möts av ett monster som har haft en kukdag på jobbet och nu står och diskar:
Jag: -"Hej älskling! Vad ska vi äta idag?"
Hon: -"Frääääääs! Morr! Piss och senapsgas!"
och där rök ens goda humör. Sedan 3 timmar senare när man argumenten börjar ta slut och man kommit in i stadiet där man tjafsar om varför man bråkar så kommer det:
Hon: -"Jag är blir så ledsen för att du är så dum."
Jag: -"Nej jag var på bra humör tills du började fräsa."
Hon: -"Ja men jag fräste för att jag blev ledsen för att du är så dum..."
Och så är cirkeln sluten.
Evolution my ass. Vi är och kommer alltid vara samma grottmänniskor vi alltid varit innerst inne. Allt annat är bara nåt jädra förtryck av vad vi egentligen är och det kommer komma ut nån annanstans, troligen i form av tillsynes spontan depression etc.