Toffelkompisar?

ultimate_TF

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2005
Hoj
...
Men ååh! Har precis kommit hem från en utekväll. En utekväll som så många andra den senaste tiden. En utekväll som inte varit speciellt rolig utan mest bidragit till ett minskat konto utan anledning, känns det som. Alla (känns det som iaf) av mina kompisar har börjat vara med en tjej, och med vara menar jag att de är på väg till förhålladestadiet. De går hem tidigt för att hon vill. De sitter och snackar hela kvällen när man är på technoklubbar. De går aldrig in för att festa hårt. De går alltid hem med tjejen ifråga och efterfester är det inte tal om. Jag blir så less!

Vad ska jag göra? Skaffa nya kompisar? Gå ut själv? Underminera alla deras relationer? Sprida klamydia och andra goa grejer? Dricka mig så full att jag skiter i vilket? Flytta till en ny stad? Växa upp? Skaffa egen tjej?

Behöver jag tillägga att jag är singel?

På A svarar jag : alla de ovan nämnda och på B svarar jag: se A

Klart du ska supa och skaffa egen tjej, sen kan du peka långnäsa när dina kompisar vill umgås med dig juh....
_ NÄHÄDU, jag skall vara med MIN tjej nu. så nu får DU sitta o glo ditt ök..:P

Tatuera "No wife" på knogarna , dra ut på världsturne o sup,knulla o slåss.

Gör massa brudar på smällen och hoppas att dom drar och gifter sig med nån annan så faderskapet hamnar på entreprenad.

Ungarna är ändå dina men du slipper bära utgifterna för uppväxt såsom skadestånd,trimmade mopeder och fruar.

Fortsätt pippa runt me unga vackra honor.

När du sen i 50 års åldern ser polarna åka omring i en gammal Datsun o samla burkar för att ha råd med huslånet från giftemålet,smuggelölena,kronofogden me underhållena så blåser du förbi på bakhjulet me en 20 årig bimbo där bak.

Det ligger i vår natur, vår genetik - att mannen ska jaga medan kvinnan tar hand om hemmet. Vad som skett senaste 20 åren med feminism mm är onaturligt, och gått för fort fram. Därav allt tjaffs runtom i landet i hus och hem.

Män som faller för kvinnans ord är svaga individer. Att låta sin kvinna bestämma eller ha för stort inflytande ger många tecken. Tyvärr får det ofta gå för långt, det gäller ju att ta reda på såna detaljer innan man ger sig in i en relation.

Jag tycker det är störtlöjligt att det blivit en trend med "girlpower" senaste åren. Kvinnor ska kvoteras in på chefsposter mm, "kvinnor kan" etc. Störtlöjligt. Det är bara onaturligt och okvinnligt. Om en kvinna vill vara manlig så är det avtändande, en kvinna ska vara mjuk och sårbar, eventuellt vilja hävda sig, men det är mannens uppgift och natur att ta kommando.

Det är bara hur vi är utvecklade under hundratusentals år, ren pres. av fakta och inte bara min egen åsikt. Att senaste årens feminism-kultur fått så stora konsekvenser kommer bara leda till dekadens. Precis som vår urflippade invandring.

Ot: Läste någon tråd på ett annat forum ang det - varje familj som lever som asyl i sverige, kostar mer än att ha en heltidsanställd läkare på sjukhus / mån. Åker man in till sös för att man är dålig, kan man få vänta 24 timmar på läkaren, det är inte ok, att då ta in tiotusentals asyler från irak är inte ok, det är inte ok mot dom ifall dom blir sjuka - lika mkt som det inte är ok gentemot skattebetalarna.

Just nu är allt fel i detta bromssträck i kallsongen, även kallad sverige :S :huvet

hahaha.. låter som riktigt tråkiga jävlar , eller rättare sagt så låter det som riktigt jävla trista tjejer.. mitt tips till dig är att du skaffar en egen tjej som vill partaja hela natten lång, eller drar ut å skaffar dig nya polare som orkar med och inte har tråkiga tjejer.. :D

Skaffa dig ett EGET liv, din kompis har valt att det är roligare att nuppa med :tuttar damen än att fjortis supa med töntpolare :D ,som är kvar i fjunstadiet, typ.

Man får respektera att alla är i olika stadier. Du kommer med stor sannolikhet bli likadan den dagen du träffar en tjej du gillar mer än bara på "dra hem o knulla"-mycket. Det är lätt att säga att man kan fortsätta att festa, skita i vad andra tycker osv men när man väl har träffat den rätte så blir det så som i ditt exempel. Man börjar lägga om levnadsvanor helt enkelt. Personlig evolution. :tummenupp

Sen finns ju kufarna man ser år ut och år in, fastväxta vid barstolarna på kvarterskrogarna utan tjejer eller förhållanden och utan synbara nära vänner. De har mer eller mindre blivit en del av inredningen. Rätt trakiskt faktiskt.

Instämmer. Det var en jävla tur att man växte upp nångång. Bar/klubblivet var periodvis lite väl hårt.

Man får respektera att alla är i olika stadier. Du kommer med stor sannolikhet bli likadan den dagen du träffar en tjej du gillar mer än bara på "dra hem o knulla"-mycket. Det är lätt att säga att man kan fortsätta att festa, skita i vad andra tycker osv men när man väl har träffat den rätte så blir det så som i ditt exempel. Man börjar lägga om levnadsvanor helt enkelt. Personlig evolution. :tummenupp

Hahaha tycker det mesta ni säger låter bra :tummenupp

För tillfället är jag på mitt andra år av tre som studerande och ligger för tillfället på 21 jordsnurr :näsblod
Klart att även jag ska "växa upp", men det tar jag om ett år. Sen kommer även alla mina polare och deras tjejer/blivande tjejer vara ifrån varandra i sommar. Då ska vi göra bara saker som jag tycker är kul :banana

Fi fan, här lägger jag upp mitt privatliv på nätet och talar ut om mitt livs största problem. Sen tycker alla bara att jag är omogen. Man blir ju lessen :gråta

Det ligger i vår natur, vår genetik - att mannen ska jaga medan kvinnan tar hand om hemmet. Vad som skett senaste 20 åren med feminism mm är onaturligt, och gått för fort fram. Därav allt tjaffs runtom i landet i hus och hem.

Män som faller för kvinnans ord är svaga individer. Att låta sin kvinna bestämma eller ha för stort inflytande ger många tecken. Tyvärr får det ofta gå för långt, det gäller ju att ta reda på såna detaljer innan man ger sig in i en relation.

Jag tycker det är störtlöjligt att det blivit en trend med "girlpower" senaste åren. Kvinnor ska kvoteras in på chefsposter mm, "kvinnor kan" etc. Störtlöjligt. Det är bara onaturligt och okvinnligt. Om en kvinna vill vara manlig så är det avtändande, en kvinna ska vara mjuk och sårbar, eventuellt vilja hävda sig, men det är mannens uppgift och natur att ta kommando.

Det är bara hur vi är utvecklade under hundratusentals år, ren pres. av fakta och inte bara min egen åsikt. Att senaste årens feminism-kultur fått så stora konsekvenser kommer bara leda till dekadens. Precis som vår urflippade invandring.

:2cool

Är det vad det står?

Jag tolkar det så ja.

Han babblar om utvecklingen, att det ligger i vår natur sen urminnes tider att vara väna, medans mannen skall ta kommandot.
Vore han konsekvent i sitt blajsnack om det naturliga vore vi kankse fortfarande kvar i stenåldern.

Alltså - utvecklingen och evolutionen går framåt - och vi (både män och kvinnor) med den.

(Sen att en del fortfarande befinner sig i grottmongostadiet är ju ganska tydligt.)

Haha precis så hade min tjej kunnat säga med.

Men då tolkar du fel och det gör du av den enkla anledningen att din hjärna inte fungerar som en mans.

(OBS! "TOLKA" inte detta som att den fungerar sämre, för då HAR du tolkat fel!)

Nu var det ju inte du som skrev inlägget, så din tolkning är så god som min.

Var snäll och tillskriv mig inte egenskaper jag inte har "bara för att din tjej är så".
Var människa är unik - oavsett kön.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...