ultimate_TF
Ny medlem
Men ååh! Har precis kommit hem från en utekväll. En utekväll som så många andra den senaste tiden. En utekväll som inte varit speciellt rolig utan mest bidragit till ett minskat konto utan anledning, känns det som. Alla (känns det som iaf) av mina kompisar har börjat vara med en tjej, och med vara menar jag att de är på väg till förhålladestadiet. De går hem tidigt för att hon vill. De sitter och snackar hela kvällen när man är på technoklubbar. De går aldrig in för att festa hårt. De går alltid hem med tjejen ifråga och efterfester är det inte tal om. Jag blir så less!
Vad ska jag göra? Skaffa nya kompisar? Gå ut själv? Underminera alla deras relationer? Sprida klamydia och andra goa grejer? Dricka mig så full att jag skiter i vilket? Flytta till en ny stad? Växa upp? Skaffa egen tjej?
Behöver jag tillägga att jag är singel?
Vad ska jag göra? Skaffa nya kompisar? Gå ut själv? Underminera alla deras relationer? Sprida klamydia och andra goa grejer? Dricka mig så full att jag skiter i vilket? Flytta till en ny stad? Växa upp? Skaffa egen tjej?
Behöver jag tillägga att jag är singel?