Todd Colbert

Yoshi_gixxeRR skrev:
Här är 2st ovanliga drev!!!
Det stora drevet är en (1) av endast 25st i hela världen. Det är ett Venomdrev www.venomsprockets.com som är singerat av Todd Colbert (dom andra 24st har Todd själv) Så detta drev har BARA jag o ingen annan än Todd!!!
DET är en väldigt stor ära att få äga!!!
Det andra mindre drevet är det första drevet ngn har fått från venomsprocket
Alltså JAG är först i världen att äga ett venomdrev (förutom dom som har tillverkat o designat dreven... Ride This o Todd Colbert)

Det lilla drevet kommer sitta på min R1000 :yoparty :yoparty :yoparty

Besök www.venomsprockets.com för mkt coola drev!!!

.../Yoshi
:Bugar

Kommer åkningen på något sätt bli bättre/roligare med dessa drev? Enda gången man själv kan eller har tid att titta på dem är ju när man står still vid kiosken... men det kanske är tanken... :va

DreeTman skrev:
Kommer åkningen på något sätt bli bättre/roligare med dessa drev? Enda gången man själv kan eller har tid att titta på dem är ju när man står still vid kiosken... men det kanske är tanken... :va

Ja, varför görs inte alla hojar lika så ingen sticker ut :va
Lr varför byter folk sina blinkers till MINDRE!!! Syns man inte sämre då :va

Vad tror du...???

Kanske pga att det är dom absolut snyggaste o mest genomtänkta drev som tillverkats :7peta

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
Dom som inte vet vem Todd e vet nog INGET om stuntåkning heller...

.../Yoshi

Han har gjort Judgement Day filmerna och kör väl själv också? Nå mer vet inte jag iallafall.

Yoshi_gixxeRR skrev:
Kanske pga att det är dom absolut snyggaste o mest genomtänkta drev som tillverkats :7peta

.../Yoshi

Hoho, jag vill inte såga dina fina posördrev men vafan. Ett drev är ju ett annat ganska likt. Dina kanske har en autograf från nån kändis och dom är svarta, men de är väl fortfarande runda med ojämn kant?
Men visst var dom snygga, gör dom så att hojen går fortare oxå?

Yoshi_gixxeRR skrev:

.../Yoshi

snygga e dom så klart men mer genomtänkt o bättre än Renthal, Talon och de andra dreven är det nog inte.

ett drev är ett drev är ett drev...osv

rejser skrev:
snygga e dom så klart men mer genomtänkt o bättre än Renthal, Talon och de andra dreven är det nog inte.

ett drev är ett drev är ett drev...osv

Dom där dreven e FUNKTIONELLA men INTE snygga!!!

Venomdrevet ÄR funktionellt OCH snyggt = MER GENOMTÄNKTA!!!!

.../Yoshi

Victor skrev:
Hoho, jag vill inte såga dina fina posördrev men vafan. Ett drev är ju ett annat ganska likt. Dina kanske har en autograf från nån kändis och dom är svarta, men de är väl fortfarande runda med ojämn kant?
Men visst var dom snygga, gör dom så att hojen går fortare oxå?

Skojar du lr :va

Och om den går fortare... JA, om du drevar om den så går den fortare :7peta Borde väl vara ganska självklart :kocko

.../Yoshi

Yoshi_gixxeRR skrev:
Dom där dreven e FUNKTIONELLA men INTE snygga!!!

Venomdrevet ÄR funktionellt OCH snyggt = MER GENOMTÄNKTA!!!!

.../Yoshi

Förstår inte vad du babblar om, förresten gör du reklam i ditt första inlägg och det får man inte :7peta
Sluta upp och joddla massa barbapappa-språk om dina drev så kanske nån tar dig på allvar istället.

Nitrous skrev:
Förstår inte vad du babblar om, förresten gör du reklam i ditt första inlägg och det får man inte :7peta
Sluta upp och joddla massa barbapappa-språk om dina drev så kanske nån tar dig på allvar istället.

Muhahahaha :corn :corn

Det sägs att man ska vara still om man går ner sig i kvicksand. Sprattlar man så sjunker man bara djupare.

Mattias skrev:
Det sägs att man ska vara still om man går ner sig i kvicksand. Sprattlar man så sjunker man bara djupare.

Säger du det SÅ är det SÅ!
Förresten, var det din kompis lastbilschauffören som du vaknade upp tillsammans med som berättade det?

Min före detta chinchillas mattes brorsas gamla punkband delade replokal med Lars Winnerbäcks gamla punkband.

Åh, förlåt, var inte det här "jag mötte Lassie"-tråden? Tog visst fel...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra