Toalettsitsen

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Reflektion…

Varit på toaletten precis och kom på en grej…

Mitt ollon tar i toalettsitsens framkant från tid till annan. Då är frågan, ”Gör den det för flera?” och i så fall hur fräsch är det…

Kan det anses som att ”docka med en annan kille”?

Undrar vad man kan få för sjukdomar….

:va

Jag har mer problemet att jag doppar tjurpungen i toalettvattnet så fort det är är varmare än 18 grader medeltemperatur i lokalen. :(

Med den rubriken trodde jag att någon äntligen skulle ta tag i många tjejers ofog att inte fälla upp ringen efter sig och sedan kom istället detta... :gnissla

Tips: Stå upp och kissa på offentlig toalett och improvocera om du behöver göra större "saker"... samt bjud bara hem tjejer till egna lyan så är du safe. :tummenupp

Jag har mer problemet att jag doppar tjurpungen i toalettvattnet så fort det är är varmare än 18 grader medeltemperatur i lokalen. :(

När hängpungen är så mycket större än övriga delar av paketet kan det vara bråck. Gå till docktorn och kolla upp! :fakta :mattias

Själv ogillar jag känslan när ollonet bryter vattenytan så numera står jag på sittringen.

Med den rubriken trodde jag att någon äntligen skulle ta tag i många tjejers ofog att inte fälla upp ringen efter sig och sedan kom istället detta... :gnissla

Tips: Stå upp och kissa på offentlig toalett och improvocera om du behöver göra större "saker"... samt bjud bara hem tjejer till egna lyan så är du safe. :tummenupp

Har en polare som byggde en pryl (typ fjäder och nån form av bromsning) så att toaringen automatiskt reste sig upp. :) Var rätt skoj, speciellt när han hade fest och det kom nya töser.

Jag föredrar asiatiska toaletter (som bara är typ ett hål i marken) istället för våra vattenstolar. Då är det inga problem längre.

Nyporlad vattenkloasette är troligen en gynnsammare miljö än en underlivssvettig herrkalsong.

Nyporlad vattenkloasette är troligen en gynnsammare miljö än en underlivssvettig herrkalsong.

Det har ju gjorts vattenprover på både vatten från toalettstolar vs isbitarna till drickan från McD-donalds, och gissa vilket som innehåller mest onyttiga bakterier...

Svar: Isbitarna på McD.

Hmmm, hur gör man på MC-Donalds i Östersund. blir det Koka Cola då? :va

För övrigt har vi väldigt grunda toaletter på jobbet vilket gör att Herrman tar i porslinet i botten om man inte är försiktig. Inte direkt ett förstahandsval att doppa i.

Hmmm, hur gör man på MC-Donalds i Östersund. blir det Koka Cola då? :va

För övrigt har vi väldigt grunda toaletter på jobbet vilket gör att Herrman tar i porslinet i botten om man inte är försiktig. Inte direkt ett förstahandsval att doppa i.

Dom serverade burk-dricka :tummenupp

Jag trodde att han menade att han stog upp och kissade.. hur skulle annars ollonet ta i sitsen? :va

Haha inget slår den känslan när man råkar glömma att hålla undan snorren från toan när man väl sitter ner. Först: sätter sig ner; :stopKALL RING!:stop :eek:.. Inte okej, sen råkar man ta i den kalla toan med "han som inte får nämnas vid namn" : :skrämd --> :6surkart --> :5sure

Sen går man därifrån och är lite bitter över att det var en offentlig skitmugg... :pangihuve

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år