Toalettpapper - Hur gör du?

Hur gör du med toalettpapperet?

• Antal röstningar
    0
När trådar om hur man torkar sig i röven dyker upp på SH, då vet jag att det där med motorcykelåkning, det är över för det här året. :(

Jag tycker vi gör en lista över alla skrynklare, så man kan ha koll på vilka man inte ska skaka hand med. :fakta

Viker, river av en hörna, öppnar upp, sätter tummen i hålet på papperet och drar längs hela rännan, klämmer ihop papperet och drar ur tummen.. Den lilla överblivna biten använder jag för att torka rent under tumnageln...

gör inte alla så:confused:

Viker, river av en hörna, öppnar upp, sätter tummen i hålet på papperet och drar längs hela rännan, klämmer ihop papperet och drar ur tummen.. Den lilla överblivna biten använder jag för att torka rent under tumnageln...

gör inte alla så:confused:

Haha
Efter idogert anal-yserande har Jag kommit fram till att även Jag nog vrövvlar pappret. Om detta innerbär en kombo av de båda valen dvs att man viker in ena halvan till en tuss man greppar medans andra halvan användas som en sköld mot de fasor man kan tänkas möta.

Eller i Jürgens fall headhunta...

You filthy, är det här du är...

Haha
Efter idogert anal-yserande har Jag kommit fram till att även Jag nog vrövvlar pappret. Om detta innerbär en kombo av de båda valen dvs att man viker in ena halvan till en tuss man greppar medans andra halvan användas som en sköld mot de fasor man kan tänkas möta.

Det låter lite fjolligt. Hellride med hotellstulna vita badlakan hade jag åtmindstone förväntat mig från en riktig söderkille.

Last edited:
En rak slät ytan gillas, gärna dubbel dubbel vikt så att eventuellt....hmm...inte kommer i kontakt med handen!

You filthy, är det här du är...
Var annars?:gnissla
Det låter lite fjolligt. Hellride med hotellstulna vita badlakan hade jag åtmindstone förväntat mig från en riktig söderkille.
Hotellstulna? du menar bastuklubbsstulna? Är det inte ont om handdukar där?

En riktig karl har ett halvtamt vildsvin fjettrat utanför dass och efter en vild ritt på porslinstratten kör man ett par galoppsteg helt barbacka på grisen. Då är man ren och samtidigt maskulint perfymerad.

Shit (passande?) vilken sjuk tråd.. Men kul läsning om inte annat =)

/Skrynklarn

Jag äter så mycket fibrer att mitt bajs bara är ett torrt pulver. Jag behöver alltså inte torka mig i röven efter att jag har skitit. Det är ganska bra när jag har skitit på mig. Jag bara borstar bort bajspulvret när ni andra hade varit tvungna att byta kalsonger.

Ibland ingen alls, om man får lita till myten om den berömda teflonskiten.
Dvs där hela skiten går genom systemet likt en teflonklädd korv och inte lämnar några som helst spår i den gyllene rosetten.

Jag har dock inte upplevt den själv, endast läst om den!

Haha "Lyckobajsning" kallades det under tiden som jag gjorde lumpen!
Just på grund av att du var klar så mycket snabbare, för när man låg ute i skogen så hade man alltid inte så mycket tid till sånna bekvämligheter.

Det ultimataste var ändå att göra en så kallad "attack-skita" och samtidigt få en "lyckobajs" då var lyckan gjord för den fält dagen (behövdes inte mycket för att få en glad efter ett par dagar i fält)

En "Attack-bajsning/skita" går ut på att dra ner brallorna å klämma allt du har hela vägen.. om du lyckas bra med det så är du klar på under minuten med hela jobbet! :tummenupp

Edit: Vuxenpoängen som jag surt har jobbat in, flyger just nu rakt ut genom fönstret :huvet

Last edited:
Nu får ni ursäkta om det här blir lite OT. Det är nämligen inget bajs i det
här inlägget, men väl toaletter och toalettpapper.

Har någon annan här testat detta som vi brukade aktivera oss med, i brist
på bättre, i min ungdom?

Man behöver minst två personer och en offentlig toalett. (Läs nu färdigt
hela inlägget först!) Toalettstolen måste vara av vakuumtyp och
välförsedd med extra toapappersrullar. En person lossar pinnen som
toarullen ska sitta på, tar fram en ny alldeles oanvänd toarulle, lossar
änden på pappret och lägger ned pappersänden i bajshålet i toalettstolen.
Sätter toarullen på sin pinne. Pinnen ska inte sitta i sin hållare. Istället
håller man ändarna på pinnen stadigt i var sin hand och är noga med att
inte bromsa toarullen. Rullen håller man en halvmeter ovanför toastolen.
En annan person trycker nu på vakuumspolknappen.
Till stor förnöjelse kan man nu se toaletten suga i sig 42 meter toapapper
på ett par sekunder och med en farlig snurr på rullen.

Vikare:gnissla

Men den här pollen missar ju ett ypperligt brännande ämne inom toalettismen, nämligen: Hur hänger Du skitpappret på hållaren?

1: Med fliken utåt, som Gud avsåg?

2: Med fliken innåt, mot väggen?

:va :va :va

Givetvis är man en vikare.

Och vad jag har sett på jobbet så är nog de flesta det. (jobbar inom vården) så det blir en hel del skitjobb :rolleyes:

Men den här pollen missar ju ett ypperligt brännande ämne inom toalettismen, nämligen: Hur hänger Du skitpappret på hållaren?

Det finns bara ett sätt att hänga den på och det är med fliken utåt

Last edited:
Nu får ni ursäkta om det här blir lite OT. Det är nämligen inget bajs i det
här inlägget, men väl toaletter och toalettpapper.

Har någon annan här testat detta som vi brukade aktivera oss med, i brist
på bättre, i min ungdom?

Man behöver minst två personer och en offentlig toalett. (Läs nu färdigt
hela inlägget först!) Toalettstolen måste vara av vakuumtyp och
välförsedd med extra toapappersrullar. En person lossar pinnen som
toarullen ska sitta på, tar fram en ny alldeles oanvänd toarulle, lossar
änden på pappret och lägger ned pappersänden i bajshålet i toalettstolen.
Sätter toarullen på sin pinne. Pinnen ska inte sitta i sin hållare. Istället
håller man ändarna på pinnen stadigt i var sin hand och är noga med att
inte bromsa toarullen. Rullen håller man en halvmeter ovanför toastolen.
En annan person trycker nu på vakuumspolknappen.
Till stor förnöjelse kan man nu se toaletten suga i sig 42 meter toapapper
på ett par sekunder och med en farlig snurr på rullen.

Ja det där gjorde vi busungar på klassresor när jag var liten. Då gick ju SJ:smuggar rätt ut på rälsen. Vi skitungar tog oss till sista vagnen, längst bak låg muggen. Vi höll rullen på pinnen med ett finger på varje ända, resten av oss glin stod och tittade ut över rälsen och såg den hysteriskt ringlande pappersormen i säregna spasmer slingra ut över rälsen som visslade förbi under oss i 120 km/h. När rullen var slut tömde man EDET-stället på pappershandukar och glodde lika storögt. Alltihop brukade sluta med att man plötsligt vart tagen i örat av konduktören där man uppslukad av skådespelet stod och tryckte näsan mot rutan i ytterdörren längst akterut :näsblod

Givetvis är man en vikare.

Och vad jag har sett på jobbet så är nog de flesta det. (jobbar inom vården) så det blir en hel del skitjobb :rolleyes:

Det finns bara ett sätt att hänga den på och det är med fliken utåt

Varför säger alla som jobbar som undersköterskor/vikarier att de "jobbar inom vården"? Varför inte säga vad man är? Som om en bilmek skulle säga att han "jobbar inom bilbranschen".

Varför säger alla som jobbar som undersköterskor/vikarier att de "jobbar inom vården"? Varför inte säga vad man är? Som om en bilmek skulle säga att han "jobbar inom bilbranschen".

Varför säger alla som kör bana i någon nybörjarklass att de sysslar med "racing"?

Fliken utåt. Sitter den fel så finns det risk att det fixas när man ändå sitter där... :gnissla

Last edited:
Back