Toakonversation

Prillan73

Lagom e bäst.....
Gick med
11 Mar 2003
Ort
Prillans Plejs
Hoj
pausar...
Jag hade precis satt mig ner på den offentliga toaletten när jag hörde
en röst från toaletten bredvid som sa:

- Hej hur mår du?
Jag är inte precis den typen som brukar konversera med främlingar när jag
sitter på toaletten men jag vet inte vad som flög i mig för jag svarade:

- Jo då, jag mår väl bra..
Och den andra killen svarade:

- Vad gör du för någonting då?
Vad var det där för någon dum fråga tänkte jag men svarade:

- Jo jag är ute och åker med bilen lite.
Det enda jag har i tankarna just nu är att bli klar så fort som möjligt så
att jag kan gå därifrån när jag hör att mannen i båset bredvid ställer en
ny fråga.

- Kan jag komma över till dig sen?
Hmm, tänkte jag det där var också en konstig fråga. Hövlig som jag är så
svarar jag ändå:

- Njae det ska komma förbi några från jobbet senare så det går nog inte så
bra idag..
Då hör jag killen bredvid nervöst säga:

- Du, kan jag ringa upp dig senare. Det är någon idiot i toabåset bredvid
som sitter och svarar på allt jag säger till dig.
:D
 
Måste vara första med att säga det; GAMMAL!

Men trots allt, förjävla rolig!
 
Emmi skrev:
Måste vara första med att säga det; GAMMAL!

Men trots allt, förjävla rolig!
:fakta
Får väl jag oxå upprepa mig: vad gjorde man på toa innan mobiltelefonerna fanns :confused:
/F.
 
Ghost: Är ju en historia juh !! Som de sa i "Bullen" det är inte den som har skrivit brevet som är med i filmen......ja eller ni hajjar !Sluta haka upp er nu !!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top