Har som sagt köpt en flång ny tm:40 som kommer från highland:s konkurslager.Eftersom den är bestyckad för en sådan o även saknar vajerfästen så ringde jag idag till stibos motor som är generalagent för mikuni i sverige.Var endast intresserad av att köpa vajerfäste till ktm lc4 och huvudmunstycke storlek 155.Då frågar han rakt ut om jag köpt en sån där fugge från highlands kk-lager.Ja svarar jag.Då säger han med lite sarkastisk röst att"vi har plockat ihop ett kit till dom där fuggarna för 1500 spänn"Jag säger naturligtvis att"jag vill inte ha hela kitet,jag vill bara köpa dessa 2 delar" Då säger han ännu hånfullare"Ska du ha hojen som bojsänke eller ska du åka på den?" klick,där la jag på luren Då jag är beredd på att testa emulsionsröret o nålen som sitter i o endast gå ner i h-munstycke o se hur det funkar så undrar jag om det är nån här som vet ifall man kan få tag på dessa delar nån annanstans?Han pratade naturligtvis om en optimalt inställd fugge i alla lägen,men då man redan är van vid orginalfuggens taskiga gång så kanske en sån gatåkare som jag blir nöjd ändå.Gav ju 1900 för fuggen,så man har lixom ingen lust att lägga 1500 pix till på ett "kit" när jag egentligen vill ha ett vajerfäste. mvh//jacke