Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
När bytte du olja i styrdämparen senast? ny fräch 2.5W olja gör susen för trögstyrning, och du har kvar styrdämparen som kan rädda en tankslapper![]()
Oj oj oj, massa felsvar överallt.
En del 97'or sprack i ramen pga dålig gjutning, inga andra årsmodeller vad jag vet har haft detta problem och min 97'a har inga sprickor nånstans, var ett fåtal drabbade och de har antagligen redan spruckit för länge sen.
TLR har hydralisk koppling, 97-98årsmodell av TLS hade kopplingskorg med 5 fjädrar, 99framår och alla TLR med 6st, de med 5 fjädrar brukar kunna slira lite på kopplingen men de flesta har nog bytt koppling vid dethär laget till nåt värre än standard (är ju 14 år gamla hojar vi snackar om)
Tänkte kanske byta bort min RF900R å köpa mig en TL1000. Men vad e skillnaden på S å R modellen (förutom utseendet)? Är TLen svår att meka med? Om de e ett problembarn? Vad ska ja titta efter vid köp? Hr säkert 1000 frågor till men får börja här!
SRAD... Luft via ramen, ungefär, va de va? Men hur stor skillnad gör de på hojen? E de annan prestanda eller e de kosmetiskt? Är alla modeller efter ett visst årtal SRAD på tlr:en eller hur ligger de till med de? Anledningen att ja frågar e att vissa på blocket lackat om å inte har nära dekaler på så ja kan inte avgöra!?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |