Tl1000r

Rydde

Rydèn
Gick med
30 Nov 2004
Hoj
Tl1000r -98(Röd) Suzuki gsxr 1000 -05 Cagiva Navgator -01 2st Suzuki xn85 Turbo -84 Suzuki cs 125 -84
Har någon nån gång kørt med Tl1000s eller Tl1000R? Eller det kanske rent av ær någon som kør med dessa.

Joo, i den tråden finns det ju en del matnyttigt i, men frågan om hojen duger i BoTT förblir obesvarad. (har iofs inte läst alla 257 :rolleyes: sidor)

//
B

Tog förgivet det var frågan, då tråden ligger under BoTT...

Oj, sorry. Visste inte vilken tråd jag var i. Hoppas att länken kom till nytta i alla fall. Det är en del goa gubbar som härjar därinne :D

Hade varit kanonkul att se en TL i BOTT till sommaren :yoparty

Effektmässigt och chassimässigt så ligger man ju på efterkälken men om man inte har ambition att vinna utan mer att delta så kanske det vore skojsigt med en TL1000 i BOTT!!

Effektmässigt och chassimässigt så ligger man ju på efterkälken men om man inte har ambition att vinna utan mer att delta så kanske det vore skojsigt med en TL1000 i BOTT!!

Jag provkörde en Wilbers kittad TL1000R en gång på Knutstorp och tycker det var en riktigt trevlig hoj.

Du kommer säkert ha en kanonkul säsong med den och dessutom är det ju kul när det är en stor bredd på på hojmärken/modeller i startfältet :tummenupp

Jag provkörde en Wilbers kittad TL1000R en gång på Knutstorp och tycker det var en riktigt trevlig hoj.

Du kommer säkert ha en kanonkul säsong med den och dessutom är det ju kul när det är en stor bredd på på hojmärken/modeller i startfältet :tummenupp

Peter! Du som är hojguru. Du kanske kan hjälpa en stackare att ställa in fjädringen. Om tid och lust infinnes

Ursäkta OT

Peter! Du som är hojguru. Du kanske kan hjälpa en stackare att ställa in fjädringen. Om tid och lust infinnes

Ursäkta OT

Tack, det var snällt sagt :rodnar :)

Klart jag kan hjälpa dig med fjädringen, hör av dig efter 7 jan så fixar vi det :tummenupp

Du är kanske också sugen på BOTT :D

Tja, jag tänker ge mig in med min SPetta. Greven kör en, Kristian kör SP2, så du gör väl oss pansarvagnar gott sällskap!
:yoparty

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back