tl1000 ombyggd till monster?

perr@

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2005
Ort
Köping
Hoj
fd tl1000r på jakt efter ny
För många år sen läste jag om en TL1000S ombyggd till en monster replika..

Nån som kommer ihåg och vet var fasen man hittar bilder och info om den??
 
Hur kan man ge en sukka ett så grymmt öde det är ju som att göra kattmat av oxfile :D
 
Jag sparade bilden på ombygget och är fortfarande förundrad över en del människors förmåga att modda hojar.Här är den..
 

Bifogat

  • nea020122_b.jpg
    nea020122_b.jpg
    13.5 KB · Visningar: 107
Ujujuj...

Vilket seriöst forum. :kocko
Då ere lika bra jag slutar hänga här bland er insnöade idioter.

Thanx o adjö
 
perr@:
Ditt inlägg var väl det mest oseriösa på lång tid. :kocko
En solklar majoritet av trådarna här på SH är jätteseriösa. Kan man inte acceptera att det skojas nån gång ibland så ska man nog inte vara här. Eller i nån annan form av sociala sammanhang heller. Då ska man nog bosätta sig i en koja ute i skogen och bli eremit.
Och att dessutom komma som nybliven och börja kalla en massa folk för "insnöade idioter" tyder på ett veritabelt social handikapp.


Edit: Såg nu att det var du som startade tråden. Istället för att kasta okvädningsord på en massa folk så kan man ju skratta lite åt det som gjorts och sen lyfta tråden och be om lite seriösare inlägg.
När du nu har visat att du anser att SH:s medlemmar är idioter så lär du knappast få några seriösa inlägg framöver. Du har ju så att säga sänkt dig själv.
 
Last edited:
perr@ skrev:
Ujujuj...

Vilket seriöst forum. :kocko
Då ere lika bra jag slutar hänga här bland er insnöade idioter.

Thanx o adjö

Kan det vara den här ?

Du det är fan vinter, inse lite får man tåla.
 

Bifogat

  • ahhhondan.JPG
    ahhhondan.JPG
    84.5 KB · Visningar: 142
Robban_C skrev:
perr@:
Ditt inlägg var väl det mest oseriösa på lång tid. :kocko
En solklar majoritet av trådarna här på SH är jätteseriösa. Kan man inte acceptera att det skojas nån gång ibland så ska man nog inte vara här. Eller i nån annan form av sociala sammanhang heller. Då ska man nog bosätta sig i en koja ute i skogen och bli eremit.
Och att dessutom komma som nybliven och börja kalla en massa folk för "insnöade idioter" tyder på ett veritabelt social handikapp.


Edit: Såg nu att det var du som startade tråden. Istället för att kasta okvädningsord på en massa folk så kan man ju skratta lite åt det som gjorts och sen lyfta tråden och be om lite seriösare inlägg.
När du nu har visat att du anser att SH:s medlemmar är idioter så lär du knappast få några seriösa inlägg framöver. Du har ju så att säga sänkt dig själv.
Kunde inte sagt det bättre själv :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top