DaGaz
Snygg
Vee-twn skrev:Finns kanske bara ett alternativ, läges mässigt... Mittsverigebanan strax utanför Härnösand. Nära och bra för de allra flesta![]()
![]()
Seriöst vi vill väl inte hyra plogbil också?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vee-twn skrev:Finns kanske bara ett alternativ, läges mässigt... Mittsverigebanan strax utanför Härnösand. Nära och bra för de allra flesta![]()
![]()

Vee-twnDaGaz skrev:Seriöst vi vill väl inte hyra plogbil också?![]()
![]()
DaGaz
DaGaz skrev:Jag kan ta huvudansvaret denna gång med lite stöd av övriga.. Först; en vettig bana / åkning.. Blir vi tillräckligt många kanske vi kan hyra själva?![]()
Förslag på lämpliga banor/banåkningar tack, gärna under semestertid, låt säga mitten på juli så har vi lite framförhållning och möjlighet att göra detta till något riktigt bra..
Skicka ett PM till mig ni som är på för aktuell tidpunkt ovan så sammanställer jag listan (så slipper vi lusa ner tråden med namn)..![]()


PutteLiten skrev:Jag tyker att vi ävan ska ta med Aprilia gänget. Många trevliga snubbar där.
Och festa kan de oxå
En del kan både festa och bada samtidigt...
![]()
tlmartin skrev:Hej som ny här på SH så kanske man kan presentera sig.Jag tlmartin kör en TLS 00a som inköptes i julas som är svart i färgen ja det var bara det jag ville säga jag skrev att jag skulle komma på twin träffen om jag hann men det är inskrivet i almenackan nu så jag kommer.
mvh tlmartin
Kul att du hittat hit till alla TL freaks.....

TLRR skrev:Kom hem efter en lagom tur med stickande fingrar.Kallt är det fortfarande men KUL.![]()
Vee-twn skrev:Vee-twnDaGaz
Jag lovar att banan är riktigt rolig omän lite "knixig".
Jag kan däremot förstå om alla inte har lust att åka alltför långt bara för en bandag![]()
J-Bone skrev:Tja Rille! Välkommen till "the dark side".Visst är vi några som härjar i huvudstaden, vi får styra upp några samåkningar i sommar.
Nej, PCIII passar inte, sälj och köp PCII...eller Techlusion TFI som några av oss har gjort![]()


vi fick använda press för att få bort den
Nu är dock gaffeln nypackad och läcker inte ett jota
Fick en burk loctite bromsrengöring av en polare + att jag har varit och köpt nya belägg så imorgon ska det skruvas.
Samma.Majk skrev:Fråga : Är det samma (dot4) i koppling som i bromseneller är det en annan vätska ,och i så fall vad ?
/Majk
Man tackarRobban_C skrev:Samma.
Ska iväg och handla lite sen ska här luftas Robban_C skrev:Samma.

Vee-twn skrev:Fina fina!!
Jag har dock inte råd med mer bling bling på ett tag! Studenter är det synd om...

J-Bone skrev:Råna banken, stjäl från morsan, ta ett extralån hos CSN, vad som helst! Detta får inte missas...![]()
tyvärr måste bara ha 
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |