PutteLiten
Twins have more fun
Najs KaZ!! 
Har sett några på TLP som har sådana! De verkar supernöjda med sina.

Har sett några på TLP som har sådana! De verkar supernöjda med sina.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

KaZ skrev:=)
hej kusiner!
Ville bara visa lite av vad jag fick med posten idag!
(J-Bling, har dina prylar här oxå nu)
Vad tror ni... Galfer e märket om ni undrar![]()
De är bra mycke lättare än org. som e Brembo!![]()

PutteLiten skrev:Najs KaZ!!
Har sett några på TLP som har sådana! De verkar supernöjda med sina.![]()

obruT skrev:jag höll på registrera mig på TLP idag..........![]()
sen kom jag på att det var nog inte så smart att göra det![]()
![]()
för min ekonomi![]()
![]()

KaZ skrev:=)
hej kusiner!
Ville bara visa lite av vad jag fick med posten idag!
(J-Bling, har dina prylar här oxå nu)
Vad tror ni... Galfer e märket om ni undrar![]()
De är bra mycke lättare än org. som e Brembo!![]()
obruT skrev:jag höll på registrera mig på TLP idag..........![]()
sen kom jag på att det var nog inte så smart att göra det![]()
![]()
för min ekonomi![]()
![]()


sharpedge skrev:Så, då har jag hämtat hojen nu och den står säkert över natten
Batteriet verkar dock vara lite trött, kan det bara vara så pga att han inte underhållsladdat det under vintern? Och isf, behöver jag köpa ett nytt eller räcker det med en ordinär uppladdning.
Ja, den startade hos honom när den var kall, men efter frakten från Falköping till gbg så var det kallt så det kanske inte batteriet tyckte om?
Tacksam om du kan ta lite högupplösta bilder i rät vinkel mot dekalerna.sharpedge skrev:Jag kommer ha en Tiller hemma förhoppningsvis idag och Gilgo (som åker med) har en bra digikamera med bra makro osvså det ska vi väl kunna lösa.
Nixx. Men om du plåtar, retuscherar och vektoriserar så...Chiefen skrev:Har du färdiga dekaler till Tillisen måntro? ...
Jo, jag misstänker att de är dyra. Brukar ju vara så.WestW skrev:Det behöver du nog inte göra. Svindyrt som allt annat Suzuki original.
Kolla med Mattias på forumet så fixar han det åt dig. Eller vaför inte TLplanet.com?
Chiefen skrev:Testa med en ctek laddare...de ska vara jela bra. (har en sån själv) De kan återställa batterier ifrån uselt skick. Blir dessutom billigare och förr eller senare så behöver du ändå en laddare så det är lika bra att handla en direkt. De kostar ca 700:-. Jämfört med ett batteri som säkert kan kosta det dubbla.
TLRR skrev:Hej. Jag fick ett mail från Johan på Wilbers att de hade Akra helsystem i titan(vet ej om rören också är i titan eller bara dämparna)normalpris 22042,00:-men om det vart flera beställningar skulle det nog gå att pressa lite till.
Så nu har jag framfört det till er.
/Ronny

för att du har ett sådant... TLRR skrev:Har stött på mera problem med cylindern,åker kanske på ombeläggning av loppetPriset var 1250:- totalt med frakt och dyligt för fjädrar och olja,är nog inte så svårt med rätt verktyg och en rep.bok

TLRR skrev:Visst,bara jag löst problemet med cylindern.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |