TL-tråden !

Status
Ej öppen för fler svar.
MC-lyft

Hej!

ska byta framdäck på min TLR och undrar om någon har något bra tips på hur man lyftar framändan?

Hälsningar

Hasse
 
interroll skrev:
Hej!

ska byta framdäck på min TLR och undrar om någon har något bra tips på hur man lyftar framändan?

Hälsningar

Hasse


hissa upp den med ett spännband........(se till att taket är nog stadigt)
 
Lurad......???

Tjena grabbs and girls.....fick höra alldeles nyss att 97:ans TLS INTE är strypt på växlarna 2, 3.....utan att dom började med det först på -98:orna.......undrar om det stämmer och i så fall är det någon som vill köpa en beg G-Pack.......!? :confused: :huvet :fatta! :dummer :3freak
 
Last edited:
J-Bone skrev:
Välkommen tillbaka! Om inte den här tråden funnits vetifan om jag hade brytt mig om SH dock... ;)
DITO!!
Välkommen tillbaka TLRR!!

Jag har fixat nya sulor nu!! 3000 kr fraktat och klart...
Michelin Pilot Power. Kan det bli sommar snart?
 
hej å hå...snart är det ju sommar å är det nån som e sugen på att knåpa ihop en liten sammanstrålning av alla TL åkare här....nån som har något bra förslag. :tuttar
 
MrTL skrev:
hej å hå...snart är det ju sommar å är det nån som e sugen på att knåpa ihop en liten sammanstrålning av alla TL åkare här....nån som har något bra förslag. :tuttar

Majk håller ju på att greja en träff gemensamt för alla med v-twin sporthoj... men visst skulle det vara sköj att bara mullra TL-style nån gång också! Det får vi greja tycker jag. :fyllisar
 
En Tiller fighter. :)

Men var har du gjort av expansionskärlet för kylaren?? :va
(den där fula genomskinliga burken på sidan, om du inte förstog det långa ordet...) :)
 
J-Bone skrev:
Majk håller ju på att greja en träff gemensamt för alla med v-twin sporthoj... men visst skulle det vara sköj att bara mullra TL-style nån gång också! Det får vi greja tycker jag. :fyllisar

håller med du.... :tummenupp
 
Men var har du gjort av expansionskärlet för kylaren??

Den är bortagen. Håller koll på kylvätskan. kylarlocket är ju lätt att komma åt också nu när plasten är borta :)
 
J-Bone skrev:
Majk håller ju på att greja en träff gemensamt för alla med v-twin sporthoj... men visst skulle det vara sköj att bara mullra TL-style nån gång också! Det får vi greja tycker jag. :fyllisar


Men hallå 30/5 lindesberg 12,00 vid statoil BARA TL hojar :fatta!

Klart du sak med J :yoparty
 
MrTL skrev:
hej å hå...snart är det ju sommar å är det nån som e sugen på att knåpa ihop en liten sammanstrålning av alla TL åkare här....nån som har något bra förslag. :tuttar


Lindesberg 30/5 12.00 vid statoilmacken BARA TL hojar :fatta!
:lol
 
tl1000larsson skrev:
Men hallå 30/5 lindesberg 12,00 vid statoil BARA TL hojar :fatta!

Klart du sak med J :yoparty

Jag är PÅ.
Då måste nån ta med kamera som vi kan filma med och lägga upp på nätet :tummenupp

Välkommen tillbaka TLRR :tummenupp vart har du varit ?

/Majk
 
hmmm dumma TLP...(var och surfa där UTAN godkännande av VISA :D :D )

vad tror ni frakt av ett avgasystem går på (från USA)
 
hmm??????

-[stiXen]- skrev:
Tjena grabbs and girls.....fick höra alldeles nyss att 97:ans TLS INTE är strypt på växlarna 2, 3.....utan att dom började med det först på -98:orna.......undrar om det stämmer och i så fall är det någon som vill köpa en beg G-Pack.......!? :confused: :huvet :fatta! :dummer :3freak

är det ingen som vet hur det ligger till med strypningen på växlarna......om dom började på 98:orna eller om det är från 97:orna med........
Väldigt tacksam för svar.....
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top