Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
J-Bone skrev:Tål sån här slang bromsvätska!? Hittar fan ingen annan slang![]()

tl1000larsson skrev:www.biltema.se
Sök på bensinslang = svart 6 och 8 mm
tryckslang = klar polyesterarmerad PVC slang för luft, vatten, gas, bensin mm
borde funka 4, 6, 9 och12,5 mm![]()
tack lasse, det e ju faan att biltema ligger långt åt helvete på andra sidan stan... 
Gråben skrev:Nån som vet vad grerören är gjorda av för material på tl:n ? titan rostfritt?
J-Bone skrev:tack lasse, det e ju faan att biltema ligger långt åt helvete på andra sidan stan...
![]()
J-Bone skrev:Tål sån här slang bromsvätska!? Hittar fan ingen annan slang
![]()
![]()
SNOOP HOGGE DOG skrev:Hallo
Den slangen skall du INTE använda!!!!!!!!!!!!!!!
Kör till din lokale VW handlare o köp slang, kan ej art. nummer (Efter 13 år på VW :kocko ) Den används mellan behållare och h. bromscyl. tex på bubbla 73- den e blå......![]()
Ha det

J-Bone skrev:Hmm.. blå? Det e ju hög pimpfaktor på blå slang, eller hur twinner?![]()
E den 6mm då?
Twosaint skrev:Luftburken och filter det är lixom klart redan, och tre modden har jag bestämmt mig för, det är snarare att det väger mellan nåt beggat helsystem eller undertray och hugger, jag har kollat på S-racing riktigt billigt men med frakt+lackering så har det ju blivit ett par tussingar men det jag vill veta mest är om det är motiverat att köpa en PCII för 3000:- eller man klarar sig kanske med en sån TFI eller vad den hette du J-bone jag är med på en sån om det blir groupbuy´s![]()
Alltså jag blir riktigt nervös på dig nu benet allt annat verkar du göra riktigt men den där slangen ? Testa och spill lite bromsvätska på skärmen på bilen eller dyligt så får du se att det inte är att leka med.
PutteLiten skrev:Jag har för mig man kunde köpa ett nytt hel system på TLP för ugnefär samma peng som ett begagnat skulle kosta i sverige.
Jag sänkte oxå köpt Undertray, me nför 2000kr kan jag göra mkt annat så jag har byggt eget. (Inga bilder för det är inte klart...)
TFI boxen tänkte jag oxå köpa - Samma ställe som J-bone (TLP gruppköpet)
J-Bone, vet du hur den fungerar? Är det som Yoshi boxen där man ställer t.ex +5 +5 +10 (Det var något sådant) om man sätter på helsystem + K/N filter.
Eller har den ett eget system??

PutteLiten skrev:Hehe, hittade de-lux instruktionen...
http://www.techlusion.us/newbox.pdf
Till och med jag fattade ju![]()

J-Bone skrev:nemas problemas
det måste väl vara flera som är intresserade av att kunna ge sin motor rätt bränsle/luft blandning?!?!

Rostfritt äre! (om nu ingen redan har sagt det?!?Gråben skrev:Nån som vet vad grerören är gjorda av för material på tl:n ? titan rostfritt?
)
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |