Robster skrev:2661529Hmmm....
Ok... det är bara att erkänna!
Vem fan är det som är med i denna filmen!!!??
http://www.youtube.com/watch?v=LPkrWvWdpnw
Känns som dom borde få livstids uteslutning ur TL-tråden
i alla fall........
R
Vilka stolpskott!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
i alla fall........
R
i alla fall........
R
Black-Wolf skrev:2662966
Tips om vad man bör se upp med allmänt vid köp av TL1000R mottages varmt

Robster skrev:2663139Tjena boys!
Men den blir nog klar imorgon......![]()
Ha en skön helg!
R

Läs lite i länken.Black-Wolf skrev:2662966Hej
Trots allt snack om försäkringspremier så blir det hoj till våren igen![]()
Var inne på att köpa en TL 1000 R för snart 3 år sedan men det blev en Aprilia Falco istället. Var mycket nöjd med den men fick sälja pga tidsbrist.
Har hört rykten från kollegor att motorn i TL maskinerna råkat ut för en del haverier, tror det var vevlager som nämndes.
Har inte varit inne på TL-tråden på länge så så undrar om ryktet är sant eller överdrivet?
Tips om vad man bör se upp med allmänt vid köp av TL1000R mottages varmt
Ha det gött![]()
Uffe J skrev:2664223Hej i vintermörkret,
Gick ner i garaget i går kväll. När jag låst upp och tittar in så är det något som är fel.
Första sekunden så ser jag det inte men sedan ser jag att hojen var avtäckt, kapellet borta, hummm, det är också mer utrymme än vanligt... humm igen, sedan FAAANNN iHELVETE någon har varit inne och ...... är det något borta?? Snabbt skannar jag av mina grejor, nää hojen är där och mina däck och depåstödet, domkraften och trampcykeln men humm, JÄVLAR SATAN resevmotorn är borta.
Adrenalinet pumpar, SATAN, vad mer är borta, jag känner mig blind, försöker metodiskt tänka efter vad stod här och vad stod där... tillsut inser jag att också mina sommarhjul till bilen är borta liksom verktygslådan, pallbockarna och min borrhammare.
Det är ingen åverkan på dörren som var låst när jag kom, har sådana figurer nycklar?
Har precis gjort polisanmälan och dom säger att detta inte är ett spaningsärende för det finns inga spår efter gärningsmannen och inga vitten... det är ju uppmuntrande att höra eller hur...
Nu väntar samtal med försäkringsbolagen, undrar om det gör mig på bättre humör?
/TLUFFE
va det ett privat garage eller delar du med fler
TLRR skrev:2664193Tjena boy´s !
Tänkte passa på och säga hej då,då jag sagt upp mitt medlemskap på Sporthoj.com. Kommer väl titta in nångång kanske.Inget speciellt skäl är det heller men tycker Sporthoj har blivit tråkigt.
Så lycka till med era planer och modningar.Finns fortfarande kvar på TLzone.
God jul och gott nytt år.
Mvh.
/Ronny

tl1000larsson skrev:2662867Ser ut som MrDawe![]()
![]()
Uffe J skrev:2664223
Har precis gjort polisanmälan och dom säger att detta inte är ett spaningsärende för det finns inga spår efter gärningsmannen och inga vitten... det är ju uppmuntrande att höra eller hur...
/TLUFFE
tl1000larsson skrev:2664281fy fan va svinitva det ett privat garage eller delar du med fler
får väll hålla koll på blocket om det dycker upp delar eller en motor
Nej jag har ett garage i en garagelänga, egen port men bara "hönsnät" emellan till grannarna...
Rickar skrev:2664534Sorgligt att höra.
Fick själv min gamla FJR 1300 stulen för ett par år sedan![]()
Spaningsuppslag saknas är en standardfras från länsman... det innebär att de inte kommer smyga i buskarna runt skroten eller börja göra hembesök hos kända tjuvar.
Det viktigaste nu (för att ha en chans att få tillbaka dina grejor) är att du förser länsman med allt vad du kan hitta i form av märkning, tillverkningsnummer, modellnummer etc... Dubbelkolla på dina anmälningskopior så att alla sifferkombinationer stämmer VIKTIGT!!!
Jag blev uppringd av länsman i Blekinge efter några månader. Då hade de hittat diverse delar från min FJR slaktad på en släpvagn påväg till Litauen. Tre litauer som hade en skåpbil och släp fulla med 4 crosshojar och 3 landsvägshojar i delar + massor med gods från villainbrott.
Och glöm inte att själv scanna E-bay och liknande... det är ju faktiskt du som har störst möjlighet att känna igen dina grejor på en beskrivning eller bild.
Chiefen skrev:2666120Vaffän, finns det inte SATO rearsets till TLS??
Robster skrev:
tl1000larsson skrev:2666299samma som till R:nChiefen skrev:2666120Vaffän, finns det inte SATO rearsets till TLS??

|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin
Efter spionbilder, hintar o... |