Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ok!Ricken skrev:Jag kommer vara på FPP imorrn, vet inte när vi blir klara för dagen, jag pinglar när jag är klar, annars kan du bara knata bort så är vi, jag o packningen där.
Ta med den gamla eller mät den eller nåt så vi vet vilken det är....
Ok, jag ringer ju i vilketfall till Alviks å beställer idag.Ricken skrev:Tittade på packningssatsen nu, ser inte riktigt nån som ser ut att vara dit, jag vet att det är ont om packboxar i satsen men jag trodde att det till vattenpumpen skulle vara med. Men vi tittar närmre i morrn.
J-Bone skrev:Ser ut att gå TOKSNABBT det där!
Vad tyckte damen om tiller vibbarna då?![]()

Tror nog inte att du borde få panik än. Jag har väntat på ett paket ifrån usa sen i november så jag börjar få lite panik däremotsharpedge skrev:...och jag har fortfarande inte fått paketet![]()
Han sa att han skickade paketet med "parcel force". Sökte på detta och fick upp www.parcelforce.com . Där står det 2-3 dagar inom europa utanför UK så nu är jag riktigt orolig för att bli blåst eller att grejjerna har försvunnit med posten.![]()
Trist att höra !! Du får ta och hänga här ändå och vara lite social även om du inte har bågen kvar!Twosaint skrev:Nu är Tillern typ såld......
Lägger hjälmen på hyllan

sharpedge skrev:...och jag har fortfarande inte fått paketet![]()
Han sa att han skickade paketet med "parcel force". Sökte på detta och fick upp www.parcelforce.com . Där står det 2-3 dagar inom europa utanför UK så nu är jag riktigt orolig för att bli blåst eller att grejjerna har försvunnit med posten.![]()
fick en styrdämpare skickad till mig från UK han postade på tisdagen & jag fick den på fredagen tog alltså 3 dagar och bör inte ta längre än en vecka 
Och nu kan han inte motstå att köpa en tiller även att han aldrig medger dettaSENSEI skrev:Fasen J-Bone här låter jag dig testa gixxern och inte en recension..
Var rätt gott att köra en tlr igen.. Men hmm tyckte aldrig min kändes så tung![]()
Tog ju lite tid innan man hittade rätta känslan.. men när man väl gjorde det och var tillbaka i sina gml vanor så gick det att köra fort med J-bons TL med.
Tack för provturen.

|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin