TL-tråden !

Status
Ej öppen för fler svar.
twinner skrev:
Jag väntar på att få hojen lackad,sen så väntar jag på en ny digitalkamera att fota hojen med:=) undrar vem som ska ge mig en kamera bara..
japp vi vill ha bilder på allas vinterprojekt.Själv väntar jag på färg till mina fälgar dom blir mörkblå bilder kommer när dom är målade. :tummenupp

Min hoj åker in på 600mil service i morgon. Väntar även på passande hängare till mina akrablås. DB glas monterat, och skall montera stålomspunna slangar snart... :)

tjena!!

Har ett litet problem!!
Hur fan får man bort kåpan som sitter vid lyset?
Hur får man bort kåpan som sitter under kutsen?
Det är till en tl1000r,
Tacksam för svar

MVH THOMMY

tlmartin skrev:
japp vi vill ha bilder på allas vinterprojekt.Själv väntar jag på färg till mina fälgar dom blir mörkblå bilder kommer när dom är målade. :tummenupp

Jag hade också tänkt mörkblått:=)Får väl ta nåt annat..kanske rosa?

Fredde83: 600 mil bara..Är det allt den gått?

Thommy skrev:
Har ett litet problem!!
Hur fan får man bort kåpan som sitter vid lyset?
Hur får man bort kåpan som sitter under kutsen?
Det är till en tl1000r,
Tacksam för svar

MVH THOMMY

Testa att ladda ner servicemanualen på www.jiffypark.com . Där kan du förmodligen se vilka skruvar som sitter i vad (om kvalitén på den inscannade servicemanualen är bra!? Har för mig att den är lite suddig iofs)

Jag har ju gjort en 30-40 mods redan men i vinter ska CZ-fälgarna på, troligtvis gaffelfjädrar från Wilbers, rearsets (OM JAG NÅGONSIN KAN BESTÄMMA MIG FÖR VILKA JAG SKA HA! :huvet :huvet ), clipons från Woodcraft, kolfiber luftintag, LED växelindikator, gelgrips, GSXR1000 bromsok, lackning av diverse delar svart, PC2´a, feta bromsskivor... hmm är det nåt mer just nu? :va

Bilder kommer när jag sätter igång. ;)

J-Bone skrev:
Lova att kolla med mig först om du någonsin ska sälja, har alltid velat haft två tillers, en blåvit och en röd.
:yoparty

Ja det kan jag lova, men de känns inte som att jag kommer sälja den på ett bra tag :)

Du kan ju komma ner o hjälpa mig o modda istället :hihi

Fredde83 skrev:
Ja det kan jag lova, men de känns inte som att jag kommer sälja den på ett bra tag :)

Du kan ju komma ner o hjälpa mig o modda istället :hihi

Jo men jag förstår inte språket därnere...
:3freak :näsblod :pannkyss :7peta :hihi :rofl

Måste ju uppdatera listan nu när minnet har kommit tillbaka:
1. Carbon barends
2. Carbon levlers (fake men vaffan, hur lätt är det att hitta original carbon!?)
3. Bitubo dämpare
3. Oxtar goretex boots
4. O en klocka så att jag kan ta tiden när jag mekar ^^ hääh
5. Topgun undertail
6. Växelindikator GPI

Sen har man ju lite andra grejor liggandes i garaget som ska dit oxå:
6-kolvs ok
nytt dural aluminium drivpaket
Smoke screen
O något mer tror jag ......typ...

O sen funderar jag lite på att slänga på en gps på hojen men det kanske är att ta i lite..hhäähäh :fatta!

Är det någon som är intresserad av att handla lite prylar ifrån Karls Racing teknik ?! Får han in en lite större order så kan vi få lite bättre priser. Visserligen har han redan fina priser men vaffän, rabatt är ju aldrig fel!
Själv tänkte jag köpa Carbon speglar samt eventuellt Alu bultar i disco färg till hojen!

Chiefen skrev:
Är det någon som är intresserad av att handla lite prylar ifrån Karls Racing teknik ?! Får han in en lite större order så kan vi få lite bättre priser. Visserligen har han redan fina priser men vaffän, rabatt är ju aldrig fel!
Själv tänkte jag köpa Carbon speglar samt eventuellt Alu bultar i disco färg till hojen!

En kofiber framskärm hade inte varit fel.
Så du kan ju höra om priser om du vill.
Inget bindade bara intresserad av priset, sen vet man aldrig :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Back