TL-tråden - v2 !

Fredde, Lasse, Benet... Än lever några av de gamla rävarna.:krama

Har tillfälligt tappat suget. Har två skrothojar som jag måste fixa till så att de går att sälja innan jag dessutom måste slakta TL'en då växellådan håller på att ge upp...:död Får se om det blir nåt åka i sommar. :arsele

Själv försöker jag klura ut hur jag ska kunna finansiera ett 1199 Panigale köp... Men Streetfighter 848 verkar vara mer verklighetsförankrat.. eller så köper jag en HD Sporster... :rolleyes:

Körde förra helgen och vart skönt som f-n, men annars är det lågt på intressefronten här oxå. 1000 millioner andra saker som måste fixas nu när man är ny hus ägare...
Och allt kostar pengar... :näsblod

:hej
 
tja!!
nån som kan svara på vart man kan hitta kopplings kåpa packningen till ett ok pris?
fick 375:- av avamc men de skulle ha 180:- i frakt så det känns inte ok för tre decimeter gummibit!
nån??
 
tja!!
nån som kan svara på vart man kan hitta kopplings kåpa packningen till ett ok pris?
fick 375:- av avamc men de skulle ha 180:- i frakt så det känns inte ok för tre decimeter gummibit!
nån??
kolla med dom här http://www.mc-shopen.se/ suverän service och det borde inte kosta mer än lite porto i frakt, jag brukar få inbetalningskort i paketet när jag beställer.
//M
 
Dålig på uppdatering men här kommer en bild på strålkastaren till mitt lilla streetfighter bygge. lsl-urban-headlight.jpg
Fler bilder kommer på hojen senare i veckan.
 
TPS justerad och TB synkroniserad.

Totalt 3h ink inköp samt ihopmontering av hemmagjord manometer!

Det är inte svårt om man tänker till lite innan samt skyndar långsamt!!

//en som är klar för sommaren!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top