TL-tråden - v2 !

Ställde på hojen i dag och blev för första gången positivt överraskad. 3998kr halv/helår 30år i sthlm. mindre än halva priset mot förra året pga att den fyllt 10år. någon mer som råkat ut för samma sak?

Ställde på hojen i dag och blev för första gången positivt överraskad. 3998kr halv/helår 30år i sthlm. mindre än halva priset mot förra året pga att den fyllt 10år. någon mer som råkat ut för samma sak?

Min sjönk bara med 200 kr i år.. :( Vad har du för bolag?

Tja..

Jag tycker lådan blir oskön på fultemas olja, OK/Q8 SBK Racing is teh shit.

Måste säga samma sak, bytte till SBK ifjol och tycker den blev mkt trevligare framförallt när den är riktigt varm.

Årets första dag med hoj till jobbet idag, fasen vad det mullrar gott mellan husväggarna när man kommer in i stan.... :D

Ja, vad har du för försäkringsbolag? :va

Tror det är Suzukis Märkesförsäkring genom Länsförsäkringar.

Jag skaffade sådan och då sa dom att dom nyss börjat med specialpris om hojen är äldre än 10 år. :)

Själv får jag ge 6095 kr hel/hel, nyss 26 fyllda och kortet sedan i höstas. :tummenupp

Det är TryggHansa som sänkte priset.
Dom har inte heller någon vansinnig självrisk som en del försäkringar har... utan endast 6000kr

Last edited:
Suzukis märkesförsäkring. 3400kr helår. 26 år och hojkortet i 9år (om man räknar från lätta mc)

SATANA!

Tankfan läcker på TLR:en.
Jocke på Sulas menar att packningen vid pumpen inte går att köpa lös?
Någon som har varit med om det tidigare?

Men brrra, batteriet är dött och laddaren kan inte fixa det. Någon som vet var man kan köpa ett nytt batteri billigt? Biltema?

Men brrra, batteriet är dött och laddaren kan inte fixa det. Någon som vet var man kan köpa ett nytt batteri billigt? Biltema?

Jag Tjongade ett gelbatteri på feltema. Det gick utan laddningbi två år, sedan var det lite trött. Med rätt laddare hade det säkert gått att återuppliva det.
Jag köpte ett nytt för 319kr.

Bra skit!

Har varit ut och glidit några mil i snålblåsten och konstaterat att jag måste ha tag i ett par elakare burkar.. Jorå, de låter, men de skulle säkert med kort-kort och läppstift på passera hos bilprovningen och så vill jag inte ha det. De burkar som sitter på nu är Two Brothers Racing Titan i skick som nya. Så atteee Finns det nån som har ett par riktigt högljudda märkesburkar(V/H, Devil typ) men inte vill hamna i alltför stor onåd hos grannarna så är jag intresserad av ett byte. Vi snackar ett rent byte inga stålar emellan, så här finns det chans att göra en schysst affär för nån TL kamrat. Annars hamnar dom på annons pronto.

Bifogat

• Two_Brothers_Racing_M-2_Dual_Slip-On_Exhaust_Yamaha_FZ6_04-08_detail.jpg
    Two_Brothers_Racing_M-2_Dual_Slip-On_Exhaust_Yamaha_FZ6_04-08_detail.jpg
    9.8 KB · Visningar: 51
Last edited:
SATANA!

Tankfan läcker på TLR:en.
Jocke på Sulas menar att packningen vid pumpen inte går att köpa lös?
Någon som har varit med om det tidigare?

Den går att köpa lös, 44590-02840 :)

EDIT: Det är en sats som innehåller packning och åtta skruvar med gänglåsning, det kanske var det han menade med att den inte går att köpa lös?

Last edited:
E jag först i år ?
Råkade ut för en vänstersvängande bilist på 70 väg.
Någon som har en svart TLR till salu? Den här skrotas tydligen :-(

galleri

Bild i nästa inlägg .

Last edited:
Akta er för bilisterna

Bättre så här kanske, fattade lite bättre hur man gör med bilder.

Bifogat

• IMG010.jpg
    IMG010.jpg
    254.4 KB · Visningar: 112
Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT