TL-tråden - v2 !

Jaså... Den fick åka, men inte motorcykeln?

Har förresten kommit hem helskinnad. :tummenupp Tackar för en skön sväng!

Akke: Efter 176km tankade jag 10,6 liter... :)
Sen hur det kommer sig att jag kört 5 km längre än du... :va

För en gångskull ingen som åkte omkull! :)
Va trevlig tur det där :tummenupp
Så din lampa börja inte lysa eller?
 
Tack själv! Så ni hittade hem i alla fall :D Själv dök jag in i Connys garage o rev ett stycke Aprilia, o hittade en snemonterad packbox:rolleyes: ...men rätt lätt att fixa i alla fall.

Sen rev vi mina dämpare, jag måste få ned volymen på de där burkarna, det finns inte en skruv som sitter rätt i skallen efter att ha åkt runt en kväll. Tänkte lägga ut ett par bilder på hur de ser ut inuti, o se om nåt av genierna på tråden har nåt förslag...

O så sätter vi väl upp ett nytt datum för åkning, vi blev ju bara 3 ( o en Aprilia), bättre kan det bli!

PP


Jofan hem hittade vi :tummenupp Trevliga vägar ni har där :)
Jag som gillade ditt ljud bättre :yoparty

Intresserad utav att kränga ecm så är jag intresserad?

Jaså... Den fick åka, men inte motorcykeln?

Har förresten kommit hem helskinnad. :tummenupp Tackar för en skön sväng!

Akke: Efter 176km tankade jag 10,6 liter... :)
Sen hur det kommer sig att jag kört 5 km längre än du... :va

Skumt min stod på ca156km då började lampan lysa, det är din nerdrevning tror jag :confused: *glädjemätare*
:D
 
Last edited:
Nån därute som vet hur mkt en tl motor väger på ett ungefär? Måste få motorn hem skickad...
500:- med posten har jag för mig det gick på, gissar på att den väger runt 60-80kg, man lyfter i den i ramen själv om man är en NORRLÄNNING. :hihi
 
500:- med posten har jag för mig det gick på, gissar på att den väger runt 60-80kg, man lyfter i den i ramen själv om man är en NORRLÄNNING. :hihi


Men posten vägrar ju skicka nåt över 20kg. Att allt ska jävlas hela tiden.. Nån som vill köpa en kanon fräsch tl med lite lessen motor:)
 
Men posten vägrar ju skicka nåt över 20kg. Att allt ska jävlas hela tiden.. Nån som vill köpa en kanon fräsch tl med lite lessen motor:)
Vem ska skicka till dig då?
En skrot?

Jag har aldrig haft några problem.
Kolla annars med DHL, tror det skiljde nån hundring max i pris.
 
Man brukar väl vara tvungen att använda andra distributörer än posten för såna här lite tyngre saker. Posten tar bara lätta enkla saker som de kan ta överpriser för.
 
Blå och vitt TLR vid Stora rondellen Upplands-Väsby i morse 08:00 e det kanske någon här ?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top