TKU klara för Hultsfred.

själv ska jag se dom både på hultsfred och pdol! :yoparty
Missa inte turbonegro när ni ändå är på hultsfred

honkiie skrev:
själv ska jag se dom både på hultsfred och pdol! :yoparty
Missa inte turbonegro när ni ändå är på hultsfred
Givet. Har sett Turbonegro vid ett tillfälle innan. Var riktigt bra.

Ser framemot SoAD, The Haunted, Slayer och Slipknot (som förband innan Metallica var dom inte så bra iofs)...

:yoparty

hållundan skrev:
Givet. Har sett Turbonegro vid ett tillfälle innan. Var riktigt bra.

Ser framemot SoAD, The Haunted, Slayer och Slipknot (som förband innan Metallica var dom inte så bra iofs)...

jag ska se: Soad, slipknot, tku, nine inch nails, the mars volta och kanske the haunted, looptroop och snoop doggy dog. Fast det går nog ändå mest ut på :fyllisar
Vars såg du turbonegro? Stod själv längst fram i umeå och fick en hink med blod på mig och Hank spottade rödvin på mig. Sjukt röjj på den spelningen. Jag tror däremot att dom inte spelade bad mongo eller renevouz with anus. :gråta

Last edited:
Där finns ett par halvbra band som skulle vara kul att se, men jag kan omöjligt närvara på en festival där Håkan Hellström står med som en av huvudattraktionerna. Tyvärr, det går bara inte.

Är det bara jag, eller satsar Hultsfred på det lite hårdare stuket i år? Jag menar, ingen av huvudbanden kan ju egentligen spela musik värd namnet.

McB skrev:
Är det bara jag, eller satsar Hultsfred på det lite hårdare stuket i år? Jag menar, ingen av huvudbanden kan ju egentligen spela musik värd namnet.

Tycker det är kul att dom satsat på en rockigare festival, dom har ju tagit dit väldigt många riktiga galningar. Soad, slipknot, nine inch nails, mars volta och turbonegro är ju band som är kända för att vara galna på scen.

honkiie skrev:
jag ska se: Soad, slipknot, tku, nine inch nails, the mars volta och kanske the haunted, looptroop och snoop doggy dog. Fast det går nog ändå mest ut på :fyllisar
Vars såg du turbonegro? Stod själv längst fram i umeå och fick en hink med blod på mig och han spottade rödvin på mig. Sjukt röjj på den spelningen. Jag tror däremot att dom inte spelade bad mongo eller renevouz with anus. :gråta
Såg dom i Lisebergshallen. Riktigt najs. Trökigt att det inte var utomhus dock...

honkiie skrev:
Soad, slipknot, nine inch nails, mars volta och turbonegro är ju band som är kända för att vara galna på scen.

Vilket är så långt som deras talang sträcker sig.

McB skrev:
Hur menar Du då? Är det dåliga band? Kan dom inte hantera sina instrument?

Spelar de musik som Du inte tycker om? Där klämmer nog dojjan makkbe. :kiss

McB skrev:

så kan man se det. Men även om man inte gillar de banden särskilt mycket så är jag säker på att man uppskatta dom live väldigt mycket. Band kan låta skit på skiva men vara otroligt bra live.

hållundan skrev:
Spelar de musik som Du inte tycker om? Där klämmer nog dojjan makkbe. :kiss

Ja!

1. The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters. :huvet

McB skrev:
Ja!

1. The message you have entered is too short. Please lengthen your message to at least 5 characters. :huvet
Härligt med meningsskiljaktigheter. Vilka band hade du kollat om du hade varit på Hultsfredsfestivalen?

hållundan skrev:
Härligt med meningsskiljaktigheter. Vilka band hade du kollat om du hade varit på Hultsfredsfestivalen?

När jag nu tittar på listan en andra gång kan jag snabbt konstatera att det inte finns ett enda band som jag kan tänka mig att betala för att se.

kul att det är några som ska till Hulltan iår ...

manson , nine inch nails , The haunted , slayer .
står väll högst på listan men sen brukar det alltid bli att man bara ser ett band
endå , sen är man skitfull :) Ses vid matstånden vid astfaltsvägen där parkerar vi alltid upp vårat tält och våran "lilla hemgjorda stereo"

hållundan skrev:
Nu är det fan klart. Jag MÅSTE åka till Hultsfred iår.

Sjukt många bra band. Bättre bandlista än Roskilde. När TKU har gjort klart för en återförening är festivalbesöket ett faktum.

http://www.rockparty.se/content/festivalinfo/artist.asp?Id=703

Hultsfred är ju ett jävla fjortisparty för folk som inte får åka på riktig festival.
Idag blev Velvet Revolver klara, detta tillsammans med Foo Fighters och Green Day samt MÅNGA fler kommer bli årets händelse!! :yoparty
Herregud, går ni i taket för ett gammalt avdankat punkband som inte gjort ett skit på massa år.... :va

Krigge skrev:
Hultsfred är ju ett jävla fjortisparty för folk som inte får åka på riktig festival.
Idag blev Velvet Revolver klara, detta tillsammans med Foo Fighters och Green Day samt MÅNGA fler kommer bli årets händelse!! :yoparty
Herregud, går ni i taket för ett gammalt avdankat punkband som inte gjort ett skit på massa år.... :va
Säger han som vill se green day och velvet revolver. Velvet revolver har ju sköna bandmedlemmar men deras material är medelmåttigt som bäst. Green day är värdelösa posers. Roskilde var det tänkt från början men då blev hultsfreds bandlista bättre och det är jobbigare att åka till danmark. Hade velat se sabbath grymt mycket dock.

Krigge skrev:
Jag skiter i var dom lirar någonstans. Jag är lite inne på ditt spår med "förstagångsfestivalbesökare" a'la fjortisar och annat. Det känns ändå som skit samma denna gången. TKU är kult, resten av banden som jag vill se är bra som fan även dom.

Hade dessa kommit till Roskilde, Sweden Rock (nog troligt) eller annan festival hade jag vart där...

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8