Tjyvar på gälleråsen!

Jejk

Ny medlem
Gick med
23 May 2003
Hoj
R1 -03
Tjyvar på gelleråsen!

Var och tittade på roadracing igår (söndag) mycket bra race!
När man ska hem är det någon som ansåg att han behövde min styrdämpare bättre än jag!:mad:
Dags att ha vakter på parkeringen kanske!
Var det någon som såg den som snodde den och kan lämna reg nr eller namn så blir det hittelön.
Har varit i spanien,tjeckien och tyskland men ingen har tagit något där,men i sverige har vissa inte förstånd att skilja på mitt och ditt!

/less

Last edited:
Känner igen det där.
Har inte det hänt förr där?

Dal-Mausen

fyy fan vad tråkigt att höra!:näsblod

kanske man skulle skaffa rörelse detektor på hojjen så om någon får för sig att röra såå får de ont i örona

Det gjorde jag igår efter att nån hade tagit av kapell och provsuttit min hoj. De hade inte ens vett att sätta tillbaka kapellet ordentligt efteråt.

Tjuvar finns det gott om tyvärr..och det verkar öka
för varje år...i och med att det mesta som har att göra
med MC är ju inte direkt billiga saker..

Huga

Känner igen det där...Min hoj blev utsatt för stöldförsök på MittSverige banan en gång för några år sedan medan jag själv stod i publiken. Trots att dom hade vakter så hade ingen av dom sett nåt (:va ) . När jag kom tillbaks så stod inte hojen kvar på samma ställe utan halvvägs in i en annan hoj en kort bit därifrån. Dom hade rullat den tills skivbromslåset slagit emot hastighetsmätarwiren, styrlåset gjorde att den svängde hela tiden så dom kom inte såå långt... Men vid hemfärd så hann jag bara ut på utfarten så gick det sista av på hastighetsmätarwiren så den fick man köpa ny naturligtvis, dock billigare än att köpa ny hoj men det är skit att en del av befolkningen på denna planet inte kan ge f-n i andras saker:mad:

Det kan ha blåst av oxå då det blåste en hel del.

Hehe inte så att spännet åkte upp va? :D
Det man blir mest skraj för är ju ifall nån är där och "rekar" för ett senare tillslag. Men nu lär de få ha hörselkåpor med isf :yoparty

jag å gumman kom hem efter en veckas semester i norge i lördags.

vi har vart ute en vecka och packväskorna har ju fått sitta kvar på hojen när man stannat någonstans.

mjuka packväskor som inte låses. alltså lätta att öppna.
men det verkar inte som att någon har försökt. skönt det.
jag har ju iofs hojen larmad. fast jag hörde aldrig att larmet på den gick så den har nog fått vara orörd.

men fy va fräckt att sno en hel styrdämpare. den sitter ju för fasen fast på hojen. och ingen ser det?

dags för folk att skaffa larm på hojarna.

kanske dags för ett sporthoj gruppköp?

Om man fick tag på den där tjuven, "Någon" Då skulle det bli mycket bli lugnare.
Bara att det är så jävla svårt.

Ett gruppköp är jag på, det försvårar ju för "Någon"!

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman