Det är nämnligen så här att jag har nyligen köpt en R1 och den var tjuvkopplad, dvs den hade inget tändningslås och ingen nyckel till tanken. Det var ju en Racehoj så jag brydde mig inte så mycket men sen kom jag på att det kunde vara bra att ha det om man ska köra på vanlig väg också. Den är nämnligen gatreggad och då känns det i alla fal lite tryggare med tändningslås.
Jag har dessutom kvar min rejsR6:a ännu och den har jag tändningslås på så jag tänkte att jag kunde flytta över elen som har med tändningen att göra från R6:an till R1:an.
Inkoppling på R1:an gick jättebra men R6:an vill inte starta när jag flyttade över kablarna dit.
Jag får igång tändningen via "dödarknappen" men bensinpumpen eller startmotorn går aldrig igång.
Skicka gärna PM om det finns nån vänlig själ som har lite tips.
Jag har dessutom kvar min rejsR6:a ännu och den har jag tändningslås på så jag tänkte att jag kunde flytta över elen som har med tändningen att göra från R6:an till R1:an.
Inkoppling på R1:an gick jättebra men R6:an vill inte starta när jag flyttade över kablarna dit.
Jag får igång tändningen via "dödarknappen" men bensinpumpen eller startmotorn går aldrig igång.
Skicka gärna PM om det finns nån vänlig själ som har lite tips.