Tjuven som KLIPPER av bromsskivor!?

Nu har tjuven har klippt sin sista bromsskiva, jag har namn och adress så ikväll blir det "husransakan", någon som letar efter sin hoj? den kan mycket väl finnas på adressen jag har. Tjuven är pundare/anabola torsk, våldsamm så ta med tillhyggen

Du är ju för fan inte frisk ni huvdet:va Jag hoppas du skojar, annars skulle du spärras in, planera och hetsa andra, gör du något liknande ser jag dig som en mycket större fara i samhället en en tjuv. Skulle vara just snyggt om ni kommer ett gäng för att attackera och ett par stycken av er hinner få magen uppsprättad, alt en kula i sig, kofot i huvudet av någon galning! Då undrar jag hur många som undrar om det verkligen var värt detta...

Hoppas INGEN som läser dina inlägg är så dum o naiv och hoppar på detta. Jag själv har drabbats av inbrott och stöld i mina fordon. Men blir ingen rättshaverist för det utan låter det gå den rätta vägen.

För min del när det skrivs så mycket tok, med egna utrednignar av dig, spekulationer om knarkköp i trappen brevid , hetsa folk åka dit, så borde du bannas från sporthoj.com då du inte bidrar med något alls...

Last edited:
Polisen gör inget bara så du vet, dom lät tjuvarna sticka så nu är det andra metoder...
Det låg 4 klippta kedjor med lås i min scooter och jävligt mycket stöldverktyg. Snuten ville inte ha något som bevis, så dom vill inte lösa brottet. jag sa att polisen kunde ta låset som dom låst min scooter med och jämnföra med tjuvarnas nycklarna, dom sa nej trotts att dom precis hade börjat spåra med hundarna och trodde dom skulle hitta tjuvarna. Jag frågade varför och dom sa att bara för att tjuven har nyckel till låset betyder inte att det är hans lås....och att det inte har något med stölden att göra, dom grep motsattsen till vårat signaliment.....DOM GJORDE DET MED FLIT!!!!!!!! SNUTEN VILL HA MER JOPBB SÅ DOM SITTER SÄKERT, DOM ÄLSKAR PUNDARE SOM SNOR OCH ATT INGEN GÖR NÅGOT ÅT DOM !!!!!

Polisen gör inget bara så du vet, dom lät tjuvarna sticka så nu är det andra metoder...
Det låg 4 klippta kedjor med lås i min scooter och jävligt mycket stöldverktyg. Snuten ville inte ha något som bevis, så dom vill inte lösa brottet. jag sa att polisen kunde ta låset som dom låst min scooter med och jämnföra med tjuvarnas nycklarna, dom sa nej trotts att dom precis hade börjat spåra med hundarna och trodde dom skulle hitta tjuvarna. Jag frågade varför och dom sa att bara för att tjuven har nyckel till låset betyder inte att det är hans lås....och att det inte har något med stölden att göra, dom grep motsattsen till vårat signaliment.....DOM GJORDE DET MED FLIT!!!!!!!! SNUTEN VILL HA MER JOPBB SÅ DOM SITTER SÄKERT, DOM ÄLSKAR PUNDARE SOM SNOR OCH ATT INGEN GÖR NÅGOT ÅT DOM !!!!!

... Suck.
Skulle tippa på att polisen inte ville ha ditt lås eller hjälpa dig över huvud taget eftersom de ansåg att du var en lika stor fara för samhället som tjuvarna. Om inte större. Och som du skriver och resonerar så låter du rätt pårökt du med.

dom är väl rätt i ointressanta i sammanhanget men har någon angivit dem så är det nödvändigt veta för alla eller?

hur höga var dom för att komma ifrån hundarna?, det är nog inte så lätt.

paragrafryttare?

Människor utan nån son helst sinne att förstå ironi kanske inte bör använda sig av den här lite nya uppfinningen som kallas internet...:glömdet

Ifall man nu funderar på att åtgärda vissa problemelement ute i samhället så kanske man inte bör skylta om det öppet på SH samtidigt som man har en adress till sitt företag där det finns en bild på en själv i sin signatur.

Edit: Bara för att poängtera så är ovanstående menat som ett vänligt tips till trådskaparen och inget annat.

Last edited:
Är du efterbliven? jag sa till dom att dom kunde ta låset och jämnföra med och dom tänkte att det var smart men dom kunde inte använda min ide så dom offrade ett bevis för att inte verka dumma. Dom vart sura på att jag hittade hojen oxå, dom sa att jag inte borde leta för att polisen gör det åt mej. Snuten letar inte, dom är jävligt lata. Det äda dom hittar är krockat upelldat skit, och försäkringsbolagen apploderar för nu kan dom HÖJJA premien! Lär dej hur ett samhälle fungerar idiot

riktat till mayer

Okay Så ingen kommer få adressen för alla klagar dom har massor av stulna hojjar men jag skiter i nu jag har fått tillbalka min ni så glömm all jag har adressen men ni vill inte ha tillbaka era "ögonstenar" så fuckit

Last edited:

Ytterliggare ett bevis på att du skulle spärras från SH...

Bevis? Det ända som är bevisat är att du älskar hojtjuvar och verkar skrämmande sympatisk med dom....
Tragiskt att folk är så fega och att dom inte har någon stolthet...

Vi sa till polisen att den stora var 190 och vältränad/anabolapumpad som fan.... dom grep en 170 kilos "american size" tjockis....helt otroligt

Last edited:
Vissa på SH blir hyllade som hjältar när de är ute och fotar ramnumer på hojträffar, men så kommer någon med vilja att sprida info om HOJTJUVAR!! SH´s största gemensamma fiende...

Visst haltar grammatiken en smula, och kanske uttrycker sig klumpigt, men han har ju tydligen fått sin hoj snodd, hittad, hånad av snuten och nu ska alla hacka på honom och sätta sig på höga hästar rent moraliskt...

Alla syltryggar som inte bidrar kan snarare bannas

Bevis? Det ända som är bevisat är att du älskar hojtjuvar och verkar skrämmande sympatisk med dom....
Tragiskt att folk är så fega och att dom inte har någon stolthet...

Vi sa till polisen att den stora var 190 och vältränad/anabolapumpad som fan.... dom grep en 170 kilos "american size" tjockis....helt otroligt

Jag har aldrig uttryckt mig om att jag tycker att stöld är rättfärdigat eller att jag skulle älska hojtjuvar:va Det är dina ord eller uppfattning om mig..Jag tycker det är för djävligt att inte få ha sina saker ifred från tjuvar, men att åka iväg med en lycnh-mobilsering anser jag ännu värre, där ett gäng nötter skall agera poliser, dommare och utfärda vad de anser rätt straffet direkt på plats...

Därmot tycker jag om att leva i en demokratisk stat med regler och förordningar, och Anarki som du förespråkar och uppmanar andra att ta efter så tycker jag det är fel..Vad gör du nästa gång, kastar sten på polisen för du tycker de har fel:huvet:brinnerup

Bra gjort Carnageman!
Skönt att det fortfarande finns en och annan redig människa som inte accepterar polisens flathet i kombination med den skenande kriminaliteten i landet.

Jag har aldrig uttryckt mig om att jag tycker att stöld är rättfärdigat eller att jag skulle älska hojtjuvar:va Det är dina ord eller uppfattning om mig..Jag tycker det är för djävligt att inte få ha sina saker ifred från tjuvar, men att åka iväg med en lycnh-mobilsering anser jag ännu värre, där ett gäng nötter skall agera poliser, dommare och utfärda vad de anser rätt straffet direkt på plats...

Därmot tycker jag om att leva i en demokratisk stat med regler och förordningar, och Anarki som du förespråkar och uppmanar andra att ta efter så tycker jag det är fel..Vad gör du nästa gång, kastar sten på polisen för du tycker de har fel:huvet:brinnerup
+1

:tummenupp

Till carnageman:
Har också hoj. Har också fått min hoj stulen. Vet precis hur arg man blir. Men inte fan tar jag mitt basebollträ, försöker få med mig lite folk från nätet och åker dit på nån jäkla razzia för att banka skiten ur folk som jag tror har snott mig hoj.
Skit samma, du tycker jag är en efterbliven idiot, jag tycker du resonerar fel. Vi kan låta det vara så. :krama

Last edited:

Seså, släpp aftonbladet och kom in i matchen nu..

Jag ser inte att det talas om att lyncha någon i hans meddelanden?
Ditt prat om demokrati och lagar etc. är en fin tanke, men inget annat än önsketänkande i dagens Sverige tyvärr.

Om man har ett rättsväsende som inte längre skyddar laglydiga medborgare tillräckligt effektivt, blir inte då den naturliga effekten att folk till sist tar saken i egna händer för att känna sig trygga/få upprättelse?

Människor utan nån son helst sinne att förstå ironi kanske inte bör använda sig av den här lite nya uppfinningen som kallas internet...:glömdet

jorå men var inte lätt veta vad du var ute efter då det var intressant vem som fick belöningen :krama

Skit samma, du tycker jag är en efterbliven idiot, jag tycker du resonerar fel. Vi kan låta det vara så. :krama

pundaren kanske blev kanske bra förvånad när han upptäckte att det faktiskt fanns en person som ville ha grejerna kvar och engagerade sig och det hetta till lite, han kanske börjar tänka lite.

Last edited:
Trådstartaren har fått sin hoj stulen, lägger ner en massa tid på att spana, leta efter vart hojen finns & vart tjuvarna finns.
han hittar till slut både hoj & tjuv, polisen är osamarbetsvilliga.

att han sedan avregerar sig här på forumet, skriver om sina upplevelser & postar lite bilder, samt hetsar upp sig själv & vill pryla dom lite ?
och ni här på SH trackar honom, för vad ?

jag e fan inte bättre, se vad jag själv gjort..
skrivit massor om stölder & hojtjuvar.

inga fler personliga påhopp, från varken trådstartaren eller från andra, för då stängs tråden

+1

:tummenupp

Till carnageman:
Har också hoj. Har också fått min hoj stulen. Vet precis hur arg man blir. Men inte fan tar jag mitt basebollträ, försöker få med mig lite folk från nätet och åker dit på nån jäkla razzia för att banka skiten ur folk som jag tror har snott mig hoj.

Sorry jag vart lite lack, menade inte att vara otrevlig. Jag har haft en lång vecka med lite sömn.
Tack för stödet!!!
Jag menade inte att vi skulle gå dit och döda dom, men man kan ju alltid kolla om dom har ens hoj. Nu är hojjen fixad, 5 timmars jobb och 5 st fast erjade skivbroms skruvar... fick ur alla till slut utan att borra ur dom, jag slog i en torx på dom sönderdragna insexorna.
I kombination med den klippta bromsskivan, efter att jag undersökt och lagat styrlåset och tändnings lås kontakten så inser jag att detta är riktiga pundartjuvar. dom är inte riktiga "hojtjuvar". Dom måste ha brutit i timmar, dom har inte använt glidhammare. styrlås kolven låg och skramlade löst i lås trumman.

Ingen fick belöningen, alla som sett hojjen hade gjort det i farsta men dom har nog ha set fel hoj för jag hade massor med folk jag kände som kollade i farsta. Endast ett vittne av 4 kände sej säker på färgen, dom andra hade bara set någon scooter som dom trodde kunde vara min. Dessutom så sa ett av dom att det var in zigienare som körde och den andra sa invandrar snorungar......men det var en pundar polack och en anabola svensk....
Hojjen hittades i huddinge av en slump.

jag hade gjort samma sak om nån hade snott min hoj.. letat... o om jag hittat den ringt polizei, men ingen jävel hade kört med den därifrån om jag väl hittat den.. men onödigt o skita ner sig för ett pundaräckel så hade tänkt mig för en gång extra

Skönt du hittade din iaf

Fy fan va bra!

Du fick din hoj(nåja ;) )tillbaka!

Vad finns det att gnälla på då?

Tomtarna som tycker synd om slasket är inget att bry sig om,heja dig! :)

Henrik

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...